Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...
Zobacz więcej ofert pracy

Third Party Management Operations Associate

Grafton Recruitment
Warszawa
praca stacjonarna
2706 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Third Party Management Operations Associate
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-11-41018/PC
For our Client - an international bank, we are currently looking for a person to join a global team and fulfill the position of:
Third Party Management Operations Associate
Responsibilities:
  • Able to manage and coordinate processes related to service and vendor assessments
  • Track and drive the remediation of Open Issues from the reviews, advising stakeholders on resolution actions
  • Provide centralised interface for TPM stakeholders with regard to TPM related processes
  • Work closely with Control functions on the topic of Vendor Risk
  • Liaise directly with onshore Subject Matter Experts Work stream leads for advice, guidance and escalation
  • Compliance with the rules and established procedures for the implementation of tasks in the team
  • Ensure that established operational SLAs are met throughout the TPM lifecycle
  • Preparation of required reports, analysis, presentation
  • Participate in other projects carried out by the employer such as process consolidations, migrations, ERP enhancements, etc.
  • Consistently display the Bank’s core values in daily interaction. Demonstrate appropriate business etiquette, accountability, professionalism and due care in all daily interactions (internal and external)
  • Workload management abilities, organize and coordinate work of peers and provide substantive support to team members.
Requirements:
  • Very good communication skills
  • Fluent English in writing and speaking / German language is an asset
  • Bachelor degree or higher
  • Work experience: Minimum 5-6 years in a cross-cultural, global, financial organization, preferably in an operational/analytical /audit environment with a risk management focus
  • Strong Analytical skills, attention to details and data interpretation skills
  • Able to lead projects and small teams
  • Ability with building positive working relationships and managing stakeholders
  • Open minded, willing to share information, transfer knowledge and expertise to team members
  • Strong knowledge of MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
  • Strong organizational skills and structured approach to work.
Benefits:
  • Dynamic and developing environment
  • Interesting projects
  • Opportunities of career development
  • Social benefit package.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Płock    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Sieci

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    dyrektor  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...