CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Managing and co-ordinating key transition projects and processes across SSC (mostly finance/accounting area);
- Preparing transition projects by analyzing processes, defining gaps;
- Supporting organization to be migrated in preparation and organization of the transition process;
- Acting as the point of contact and escalation for all transition related activities;
- Performing continuous improvement processes;
- Active participation in reporting and related system enhancement projects;
- Recognizing potential risk and control areas in processes planned to be migrated;
- Supporting team members, coaching.
- Fluent in English;
- university degree (preferably in finance, accounting, economics, business informatics or equivalent degree);
- min. 2 years of relevant experience;
- experience in business processes migrations;
- experience in process / project / change management;
- analytical thinking and good organizational skills;
- ability to work in fast-changing environment;
- advanced knowledge of SAP;
- interpersonal skills – communicative team player will be a great part of the department
- Opportunity to develop skills in the international organization;
- attractive salary and compensation package;
- great work atmosphere;
- possibility for further promotions and career path development.