Trener Regionalny
Bydgoszcz, Toruń, województwo kujawsko-pomorskie
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrażających, doszkalających, realizowanie treningów „on the job” dla sieci sprzedaży i oddziałów franczyzowych
- przygotowanie i opracowanie szkoleń i warsztatów oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników (w ramach potrzeb)
- prowadzenie badania potrzeb szkoleniowych dla regionu oraz analiz satysfakcji i skuteczności szkoleń
- przygotowywanie i przeprowadzanie testów i egzaminów dla pracowników sieci sprzedaży i oddziałów franczyzowych
- wsparcie merytoryczne dla managerów sieci sprzedaży w zakresie umiejętności wdrażania pracowników i uczenia ludzi
- współpraca z managerami oraz trenerami wewnętrznymi w zakresie realizacji procesów szkoleniowych
- obsługa elektronicznej platformy szkoleniowej, konsultacja zawartości merytorycznej i formy
- raportowanie
- minimum 2 lata doświadczenie w sprzedaży w branży bankowej, finansowej
- zaawansowana wiedza w zakresie produktów bankowych, technik sprzedażowych, prawa bankowego
- dużym atutem będzie doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń
- znajomość metod uczenia ludzi
- prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy mobilnej (100%)
- wysokie umiejętności organizacji pracy własnej
- wysokie umiejętności komunikacyjne (precyzyjność, sprawność dawania instrukcji, tłumaczenia), swoboda wystąpień publicznych
- odpowiedzialność za efekty swojej pracy
- silna motywacja wewnętrzna do samorozwoju
- miejsce zamieszkania: Bydgoszcz, Toruń lub okoliczne miejscowości
- umowę o pracę (umowa na czas określony)
- pracę w regionie, na który składa się: Bydgoszcz ,Toruń, Szczecin, Trójmiasto i Olsztyn
- narzędzia do wykonywania pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
- samodzielność działania
- możliwość rozwoju w strukturach HR banku
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość zakupu karty sportowej i ubezpieczenia grupowego
- preferencyjną ofertę produktów bankowych