Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TW/02/WROC/2014/9/135
- Coaching i wsparcie pracowników Call Center obsługujących rynek niemiecki;
- Prowadzenie Training on the job;
- Aktywne wspieranie Zarządu i Kadry Menedżerskiej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwo w podejmowaniu kluczowych decyzji dotyczących pracowników firmy oraz procesów HR;
- Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych;
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i doskonalących dla pracowników;
- Przygotowywanie oraz rozwój programów szkoleniowych;
- Wsparcie Zarządu i Kadry Managerskiej w obszarze rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych, budowania klimatu i kultury organizacyjnej;
- Sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych oraz rekomendowanie managerom działań szkoleniowych;
- Udział w projektach firmowych.
- Min. 3 – letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w obszarze obsługi Klienta indywidualnego na rynku niemieckim;
- Biegłej znajomości języka niemieckiego;
- Wykształcenia wyższego oraz ukończonej szkoły trenerów;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i/lub polskiego;
- Dobrej znajomość i doświadczenia w pracy z MS Office;
- Wysoko rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych, umiejętności nawiązywania dialogu na każdym szczeblu organizacji;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych;
- Umiejętności strategicznego myślenia i właściwego rozwiązywania problemów organizacji;
- Gotowości do pracy w dynamicznym środowisku;
- Pro aktywnego nastawienia do pracy oraz konsekwencji w dążeniu do celu;
- Mile widziane doświadczenia w obsłudze platformy e-learningowej.
- Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku;
- Możliwość wdrażania oraz kreowania innowacyjnych rozwiązań w organizacji;
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.