CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dział Hosting Compute jest odpowiedzialny za wsparcie platformy dla klientów hostingu zarządzanego przez Naszego Klienta, obejmujące zarządzanie incydentami, zarządzanie zmianami, realizację zamówień oraz ścisłą współpracę z działem rozwiązywania problemów.
Inżynier Systemów jest odpowiedzialny za wspieranie globalnego zespołu obliczeniowego, który zapewnia wsparcie techniczne dla klientów oraz wewnętrznych zespołów dostarczających wartość klientom. Inżynier będzie koncentrował się na zapewnieniu stabilności poprzez rozwiązania dla klientów, rozwiązywaniu problemów systemowych i sieciowych poprzez zarządzanie incydentami i problemami w celu zapewnienia maksymalnej dostępności i pozytywnych relacji z klientami.
Opis stanowiska pracy:
- Kreatywne, metodyczne rozwiązywanie problemów w celu zidentyfikowania ich źródła
- Praca w globalnym zespole nad rozwiązywaniem incydentów systemowych i związanych z bezpieczeństwem
- Dostarczanie i uzyskiwanie terminowych aktualizacji dla/od odpowiednich stron (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Współpraca z globalnymi partnerami w celu zmniejszenia liczby powtarzających się incydentów
- Przeprowadzanie analizy trendów incydentów w celu promowania stabilnych rozwiązań w środowisku
- Identyfikowanie i dostarczanie możliwości automatyzacji w celu wspierania wysiłków globalnego zespołu w zakresie wydajności
Czego szukamy u Kandydata?
- Wcześniejszego, co najmniej 2-letniego doświadczenia w zakresie wsparcia systemów operacyjnych w środowisku korporacyjnym, IT lub u dostawcy usług
- Doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów poprzez metodyczne rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem metod takich jak analiza przechwytywania pakietów (Wireshark, tcpdump, snoop, Sniffer Pro)
- Doświadczenie praktyczne obejmujące, ale nieograniczone do:
- Linux OS instancje (np. Ubuntu, Debian, Solaris, RedHat)
- Serwer Windows
- Ekspozycja na sprzęt i firmware w środowiskach wirtualnych i fizycznych
- Doświadczenie w używaniu różnych konsol systemowych, np. Ansible/Shell/Perl/Expect/Powershell i/lub innych języków skryptowych i/lub technologii tworzenia stron internetowych.
- Mile widziane, ale niekonieczne: Akredytacja ITIL
- Preferowane: certyfikaty techniczne w obszarach specjalizacji (głównie RedHat / VMWare)
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pierwsza umowa na rok
- Premia roczna w wysokości 5% rocznego wynagrodzenia
- Ubezpieczenie na życie wypłacane przez pracodawcę
- Praca 100% zdalnie (dla osób spoza Poznania, konieczność pojawienia się w biurze kilka razy do roku)
- Wsparcie w przypadku relokacji
- Dofinansowanie do karty mutisport i cafeterii MyBenefit
- Budżet szkoleniowy i szkolenia wewnętrzne
- Prywatną opieka medyczna