Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Mamy dla Ciebie propozycję podjęcia pracy jako:
Główne zadania Administratora to:
• Poprawne wprowadzanie danych do systemu SAP, na podstawie dokumentów otrzymanych od Handlowców,
• Stała i ścisła współpraca z przedstawicielem handlowym, administratorami systemu oraz działem logistyki.
Wyślij CV jeżeli spełniasz poniższe oczekiwania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe,
• Znajomość Pakietu MS Office,
• Dyspozycyjność do pracy od Pon. do Pt. w godzinach 7 - 15,
• Mile widziane jest doświadczenie w obsłudze klienta.
Co możesz zyskać?
• Zatrudnienie na umowę za pośrednictwem największej Agencji Doradztwa Personalnego z intencją stałego zatrudnienia,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
• Pracę w firmie o pewnej pozycji na rynku.
Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojego CV klikając przycisk "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.