Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Państwowe w Lesznie
Leszno
praca stacjonarna
3164 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172688
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2015 r.

Archiwum Państwowe w Lesznie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw nadzoru nad narastającym zasobem archiwalnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Ludwika Solskiego 71, 64-100 Leszno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Leszno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie kontroli i lustracji w archiwach zakładowych.
  • Przejmowanie do zasobu Archiwum materiałów archiwalnych z jednostek państwowych i samorządowych, które znajdują się pod nadzorem oraz z innych jednostek, których akta mają ważność historyczną.
  • Opiniowanie projektów normatywów kancelaryjnych i archiwalnych dla jednostek państwowych i samorządowych oraz zmiany w normatywach, które są już stosowane.
  • Opiniowanie wniosków dotyczących brakowania dokumentacji niearchiwalnej, której okresy przechowywania już upłynęły, wydawanie pozwoleń na zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej oraz przeprowadzanie ekspertyz.
  • Prowadzenie dokumentacji nadzorowanych jednostek organizacyjnych oraz wprowadza stosowne informacje dotyczące kontroli, lustracji, ekspertyz i brakowań do bazy danych NADZOR.
  • Udzielanie pomocy metodycznej archiwom zakładowym dotyczącej sposobu brakowania akt, uporządkowania akt w archiwach zakładowych, opracowania normatywów kancelaryjnych, przygotowania materiałów archiwalnych przekazywanych do Archiwum Państwowego itp. w formie instruktażu, konsultacji i doradztwa.
  • Opracowywanie zespołów materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum - nadawanie układu akt w zespole, wprowadzanie danych do bazy danych IZA, opracowywanie wstępów archiwalnych oraz prezentowanie opracowanych zespołów podczas posiedzeń Komisji Metodycznej, przedłożonie do zatwierdzenia.
  • Przygotowywanie decyzji w sprawie wyznaczenia jednostek państwowych i samorządowych, które wytwarzają materiały archiwalne i są zobowiązane do utworzenia archiwów zakładowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wyjazdy służbowe
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy - komputer

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe archiwistyka
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w archiwum państwowym na stanowisku archiwisty
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywność i rzetelność
    • sprawna organizacja pracy
    • systematyczność
    • dobra znajomość przepisów archiwalnych i wskazówek metodycznych
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie - historia
  • kurs służby cywilnej
  • język niemiecki - poziom komunikatywny
  • dobra znajomość lokalnej specyfiki archiwalnej
  • doświadczenie zawodowe - 5 lat

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...