Ogłoszenie numer: 1121683, z dnia 2016-06-10
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród Pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent/ka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przygotowywanie raportów oraz zarządzeń na potrzeby Zarządu
- Bieżąca obsługa sekretariatu, ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej oraz koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Nadzór nad organizacją i przechowywaniem dokumentacji
- Wsparcie administracyjne zespołu, organizowanie spotkań biznesowych
- Wsparcie w prowadzeniu spraw związanych z gospodarczym zarządzaniem i administrowaniem budynkami i lokalami
- Wsparcie w procesu zaopatrzenia materiałów medycznych, biurowych oraz zakupów inwestycyjnych wyposażenia i sprzętu medycznego potrzebnego do prawidłowego świadczenia usług medycznych
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Pozytywne nastawienie i inicjatywa w działaniu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- Znajomość zarządzania projektami
- Dyspozycyjność
- Dobra organizacja pracy własnej
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Miłą i przyjazną atmosferę
- Możliwości rozwoju zawodowego