InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Asystent/ka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: AS/KR
Zadania:
- Zamieszczanie/ odświeżanie ogłoszeń o pracę
- Rekrutacja pracowników średniego szczebla
- Zarządzanie dokumentami pracowniczymi, prowadzenie archiwizacji dokumentów i akt osobowych
- Kontrola zgłoszeń i wygłoszeń ZUS
- Bieżąca współpraca z Działem Kadr i Płac
- Sporządzanie i podpisywanie umów cywilno-prawnych oraz umów o pracę tymczasową
- Naliczanie wypłat dla pracowników
- Rozliczanie Floty samochodowej
- Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych– Excel
- Pomoc w pracach administracyjnych
Wymagania:
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w branży HR
- Wykształcenie min. średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem)
- Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office w tym Excel: tabele przestawne , umiejętność analizowania danych) – warunek konieczny
- Odpowiedzialność i zaangażowanie
- Dyspozycyjność oraz chęć do pracy z pozytywnym nastawieniem
- Sumienność i uczciwość
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolność do efektywnej pracy pod wpływem stresu
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pół etatu z możliwością zwiększenia do etatu lub umowę zlecenie
- Narzędzia na stanowisku: Komputer i telefon komórkowy
- Pracę w silnie rozwijającej się Agencji Pracy z polskim kapitałem
- Pracę w dynamicznym zespole
- Pakiet medyczny