Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Wymagania:
- Dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Samodyscyplina,
- Odporność na stres.
Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość procedur rozpatrywania reklamacji,
przepisów prawa w szczególności dotyczących zagadnień związanych z gwarancją i rękojmią będą dodatkowym atutem.
Główne zadania:
- Administrowanie dokumentacją niezbędną do prawidłowej obsługi reklamacji,
- Obsługa reklamacji w wyznaczonym zakresie,
- Sporządzanie raportów/zestawień,
- Monitorowanie terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,
- Współpraca z działem zakupów, kontroli jakości.
Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.