Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

KGL S.A.
Czosnów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
34 dni temu
KGL od ponad 30 lat działa w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Jesteśmy dostawcą granulatów polimerów termoplastycznych oraz producentem opakowań z tworzyw sztucznych.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Czosnów
Oferujemy:
  • wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników
  • wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie grupowe PZU
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Twój zakres obowiązków:
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
  • komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania
  • kontakt z klientem w kwestii reklamacji
  • przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem reklamacyjnym
  • udział w analizie zdarzeń jakościowych
  • nadzór nad terminowym rozpatrywaniem reklamacji
  • rozliczanie reklamacji wewnętrznych i reklamacji od Klientów
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących reklamacji
Nasze wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze administracji reklamacji lub obsługi klienta (warunek konieczny)
  • dobra znajomość procedur reklamacyjnych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność organizacji pracy własnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

KGL S.A.

O spółce KGL

KGL S.A. to polska spółka notowana na giełdzie, zajmującą się produkcją i sprzedażą folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych, a także dystrybucją granulatów tworzyw sztucznych oraz importem surowców i półproduktów z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Od lat koncentrujemy działania na zwiększeniu skali działalności produkcyjnej. W tym zakresie sukcesywnie rozbudowujemy zaplecze produkcyjne poprzez zakup i budowę hal produkcyjnych i magazynowych oraz zakup maszyn i urządzeń. Posiadamy nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju (CBR), w którym opracowywane są projekty nowych, innowacyjnych produktów oraz własną narzędziownie.
KGL JAKO PRACODAWCA

W całej Grupie KGL pracuje łącznie 750 osób w kilku lokalizacjach. Pomimo ogromnej skali działalności, w codziennym zarządzaniu dokładamy starań, aby spółka zachowała swój pierwotny charakter i aby każdy z naszych Pracowników czuł się częścią wielkiej rodziny KGL.

Jako Pracodawca dbamy o terminowość wypłat wynagrodzenia, doskonalimy nasze systemy premiowe, a także ich sprawiedliwe przydzielanie oraz rozbudowujemy kafeterię benefitów. Każdy z naszych Pracowników jako dodatek otrzymuje opiekę medyczną oraz kartę Multisport lub bilety do kina czy teatru.
 
Dynamika rozwoju naszego biznesu sprawia, że każdy nowy Pracownik może wykazać się inicjatywą i realizować nie tylko wypracowane standardy ale również własne pomysły.

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Specjalista ds. Obsługi Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje obowiązki to: Przetwarzanie i analiza skarg klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu (naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy, czy odrzucenie). Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z klientami. Śledzenie i zarządzanie czasem rozpatrywania skarg. Zapewnienie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. obsługi zamówień i reklamacji

    SypialniaPlus sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Komunikacja z dostawcami oraz obszarem łańcucha dostaw i logistyki. Monitorowanie stanu realizacji zamówień, ich potwierdzeń, terminów dostaw. Wdrażanie instrukcji, zasad i procedur dotyczących zamówień. Zarządzanie dokumentacją związaną z zamówieniami. Przyjmowanie, ewidencja i...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja)

    Selgros Cash&Carry   Siedlce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rumia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Koordynator ds. Jakości Usług

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Monitorowanie zgłoszeń reklamacyjnych na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne (transport, montaż); Wsparcie pracy salonów w procesach reklamacyjnych w zakresie problematyki związanej z usługami świadczonymi przez firmy zewnętrzne; Kontrola nad jakością...