Asystent/ka Dyrektora, nr ref. 01/2017/ADCMR
w Pionie Customer Management/ Rewizja
Miejsce pracy: Wrocław - Centrala
Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.
Do Twoich obowiązków będzie należało tłumaczenie dokumentów służbowych, sporządzanie zestawień, analiz, raportów, prezentacji z wykorzystaniem programu Excel i PowerPoint. W Twoich rękach będzie organizacja pracy biura Pionu Rewizji, przygotowywanie i analizowanie dokumentów, korespondencji a także nadzór nad ich prawidłowym obiegiem. Do Twoich zadań będzie należało również redagowanie pism i wiadomości służbowych.
- Wykształcenia wyższego
- Biegłej znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie
- Doskonałej obsługi pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Terminowości, sumienności i odpowiedzialności.
- Odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
- Rozwój poprzez różnorodność zadań
- Zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
- Dynamikę pracy w zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.
- Nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.