Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: Wsparcie Kierownika Projektu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Prowadzenie analizy budżetu, harmonogramu i postępu wykonywanych robót związanych z procesem projektowania, produkcji, dostawy i montażu prefabrykowanych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Pomoc w zarządzaniu projektami, Kontrola budżetu, harmonogramu i postępu prac, Zarządzanie dokumentacją, Kontakt z klientami i wykonawcami, Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań laboratoryjnych, przeprowadzanie oceny...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka konsultanta
Zadania:
Wsparcie Konsultanta strategicznego;
Współpracę z asystentami z innych działów;
Organizację i zarządzanie kalendarzem spotkań;
Zarządzanie obiegiem dokumentów;
Tworzenie raportów i analiz;
Wsparcie administracyjne.
Wymagania:
Biegła znajomość jednego z języków: norweskigo, szwedzkiego, holendereskiego lub duńskiego (poziom C1);
Biegła znajomość języka angielskiego (poziomC1);
Gotowość do pracy w pełnym wymiarze godzin;
Wykształcenie wyższe;
Bardzo dobra znajomość MS Power Point, MS Word;
Umiejętność sporządzania raportów;
Bardzo dobra organizacja pracy;
Komunikatywność;
Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji;
Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji na rynku;
Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego; Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, organizacja spotkań oraz rezerwacja podróży służbowych; Sprawne zarządzanie dokumentacją oraz dbałość o porządek w biurze; Wymagania: Umiejętności organizacyjne oraz umiejętność...
Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: Wsparcie Kierownika Projektu w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, Prowadzenie analizy budżetu, harmonogramu i postępu wykonywanych robót związanych z procesem projektowania, produkcji, dostawy i montażu prefabrykowanych...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Pomoc w zarządzaniu projektami, Kontrola budżetu, harmonogramu i postępu prac, Zarządzanie dokumentacją, Kontakt z klientami i wykonawcami, Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań laboratoryjnych, przeprowadzanie oceny...
specjalista senior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizcyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowowanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.