Ogłoszenie numer: 1425381, z dnia 2016-12-07
Firma „SAR PW SP. Z O. O.” SP. K. specjalizująca się w profesjonalnej obsłudze technicznej budynków poszukuje kandydatek do pracy na stanowisku:
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dyrektora zarządzającego i zapewnienie skutecznego przepływu informacji w zakresie zaplanowanych działań (w tym codzienne uzgadnianie i przekazywanie grafiku spotkań i spraw do załatwienia na dany dzień);
- koordynację przepływu informacji pomiędzy Dyrektorem zarządzającym a pozostałymi działami w firmie;
- organizowanie konferencji i spotkań biznesowych z udziałem Dyrektora zarządzającego (zarówno wewnętrznych jaki zewnętrznych);
- przygotowywanie prezentacji i raportów w zakresie zleconym przez Dyrektora zarządzającego;
- zarządzenie korespondencją Dyrektora zarządzającego (w każdej formie, również e-mailowej);
- przygotowywanie pism dla Dyrektora zarządzającego;
- kompleksowe wsparcie Dyrektora zarządzającego w bieżących zadaniach w siedzibie firmy;
- przekazywanie informacji do pracowników o harmonogramie i dostępności Dyrektora Zarządzającego;
- planowanie i umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych (służbowych) wraz z uwzględnieniem spotkań prywatnych Dyrektora zarządzającego;
- pilnowanie terminów realizacji poszczególnych zadań i monitorowanie spraw prowadzonych przez Dyrektora zarządzającego;
- przygotowywanie dokumentów na spotkania wewnętrzne i zewnętrzne Dyrektora zarządzającego;
- nadzór nad przygotowywaniem sali spotkań i obsługą gości Dyrektora zarządzającego;
- organizowanie wyjazdów służbowych Dyrektora zarządzającego (delegacje, zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych etc.);
- optymalizacja tras dojazdów na spotkania zewnętrzne Dyrektora zarządzającego;
- współorganizowanie i uczestnictwo w wybranych konferencjach, targach i szkoleniach branżowych;
- tworzenie raportów, protokołów ze spotkań, sprawozdań i zestawień;
- przestrzeganie w swojej działalności tajemnicy służbowej.
Wymagania
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego magisterskiego (mile widziane związanego z administracją)
- dyspozycyjności
- umiejętności pracy w stresowych sytuacjach i szybko zmieniających się okolicznościach;
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku asystentki
- bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel, Word, Power Point);
- umiejętności obsługi sprzętu biurowego;
- wysokiej kultury osobistej;
- zaangażowania, odpowiedzialności i dużej samodzielności w realizacji powierzonych zadań;
- doskonałej organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
- umiejętności pracy pod presją czasu;
- operatywności i sumienności w działaniu;
- asertywności, kreatywności, dynamizmu, skrupulatności, terminowości i skuteczności;
- umiejętności organizacji własnego czasu pracy;
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- umowę o pracę na pełny etat;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę pracy;
- ciekawą pracę w zespole zróżnicowanym wiekowo;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.