Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
ManpowerGroup to światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, który od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. Obecnie ManpowerGroup posiada 40agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju.
We współpracy z naszym Klientem, międzynarodową firmą zajmującą się wykonawstwem inwestycji budowlanych, w okolicach Jeleniej Góry poszukujemy kandydatek na stanowisko:
Asystentka Prezesa
Praca Stała
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Nr Ref.: AAP/043/SZI
Zadania:
Jako Asystentka Prezesa będziesz odpowiedzialna za:
Prowadzenie biura firmy zlokalizowanego przy nowej inwestycji, która powstaje w Jeleniej Górze
Organizowanie spotkań biznesowych (miejsce, catering, itp.)
Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów z języka niemieckiego na polski i odwrotnie
Pośredniczenie w kontaktach między Prezesem a pracownikami bez znajomości języka niemieckiego
Współpracę z siedzibami firmy mieszczącymi się w Rumunii oraz Austrii oraz ich pracownikami
Wymagania:
Jesteś ambitną, dobrze zorganizowaną osobą
Biegle posługujesz się językiem niemieckim
Twoja dyspozycyjność jest 100%
Marzysz o pracy, która będzie związana z wyjazdami w różne zakątki świata
to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Nie wahaj się, wyślij do nas swoje CV i otwórz przed sobą drogę do wymarzonej kariery!
Oferujemy:
W zamian za Twoje zaangażowanie, oferujemy:
Pracę na bardzo ciekawym stanowisku w środowisku międzynarodowym
Wyjazdy zagraniczne i możliwość poznawania świata
Współpracę z życzliwym zespołem pracowników
Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Ciebie i Twoich umiejętności
Możliwość samorozwoju i zdobycia wszechstronnych umiejętności
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Grupa Inter CarsWarszawa, Galeria Młociny
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Grupa Inter CarsCząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego; Wspieranie funkcjonowania działu Finansów; Koordynowanie obiegu dokumentów; Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla; Organizację...
Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)