relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie krótko- i długoterminowych planów finansowych Uczelni oraz monitorowanie i kontrola ich realizacji, przygotowanie, aktualizacja i przetwarzanie budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz...
Rockfin Sp. z o.o.Elbląg, ul. Stoczniowa 2
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Udział w tworzeniu i realizacji strategii finansowej firmy; Kontrola i przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych; Nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych; Współpraca z CFO, Zarządem, Radą Nadzorczą; Wsparcie...
Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta. Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Business controller
Miejsce pracy/Location: Śrem
Nr ref.: DEMŁ03986
Twoja Przyszła Firma / Your future Company
Our Client is fast growing international production company. To strengthen Client’s Finance Department, we are looking for a candidate with high analytical skills and positive attitude.
U Kandydatów zwracamy uwagę na / We are looking for
• several years of experience in relevant role and working for an international company • very good knowladge od English language and MS Office • university degree in Finance or similar education • strong analytical and problem solving skills • ability to work under time pressure
Nasz Klient Zapewnia / Our client offers
• stable work with an attractive salary and additional benefits • interesting work within a friendly, international environment • day-to-day contact with English language • attractive training package• fulfilling major role in the company's estimate and budgeting processes • monitoring the performance of all production departments • analyzing the gross margin each month and report on this • advising on production and pricing improvements from a financial perspective • maintaining and monitoring of stock levels • initiating improvements in the administrative internal control systems • reporting to the controller of the company
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków Codzienne sprawdzanie zgodności pomiędzy systemami operacyjnymi; Inwentaryzacja surowców i kodów bazowych w systemie; Wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych; Udział w procesie zamykania miesiąca; Przygotowywanie cyklicznych raportów dla innych działów firmy;...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Opis stanowiska Weryfikacja, konsolidacja i analiza zarządczych danych finansowych spółek zagranicznych i polskich, Bezpośrednia, stała współpraca z Managerami spółek w zakresie analizy wyników finansowych oraz budżetowania, Aktywny udział w przygotowywaniu rocznych budżetów spółek,...
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowanie krótko- i długoterminowych planów finansowych Uczelni oraz monitorowanie i kontrola ich realizacji, przygotowanie, aktualizacja i przetwarzanie budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni oraz...
Rockfin Sp. z o.o.Elbląg, ul. Stoczniowa 2
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Udział w tworzeniu i realizacji strategii finansowej firmy; Kontrola i przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych; Nadzór i kontrola realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych; Współpraca z CFO, Zarządem, Radą Nadzorczą; Wsparcie...