Ogłoszenie numer: 581052, z dnia 2015-01-07
Klient portalu Praca.pl
Firma działająca w obszarze usług dla sektora finansowego poszukuje osób na stanowisko:
Call Center Manager
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: CCm
Opis stanowiska
-
Codzienne zarządzanie oddziałem Call Center,
-
Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów i celów,
-
Nadzorowanie pracy podległych zespołów,
-
Aktywne wspieranie kierowników liniowych w celu podnoszenia jakości oraz efektywności pracy oddziału,
-
Operacyjny kontakt z klientem zlecającym kampanie,
-
Tworzenie raportów, zestawień, analiz.
Miejsce pracy: Łódź
Wymagania
-
Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem w Call Center,
-
Solidne doświadczenie poparte sukcesami w prowadzaniu kampanii sprzedażowych,
-
Doświadczenie w projektach finansowych będzie dodatkowym atutem,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
-
Wysokie zdolności interpersonalne,
-
Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.