Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    7 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy

Client Visit and Event Manager

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2449 dni temu

About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. Business Services employs over 4000 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Client Visit and Event Manager

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Position purpose

We are looking for a full-time employee  based in Krakow, interested in:



  • working with Business Services’ global sales team and key people in Polish delivery centers (Kraków & Katowice)

  • supporting and influencing Capgemini’s business development activities,

  • playing a vital role in the way Capgemini Poland presents itself to our clients and the rest of Capgemini Group

Main accountabilities

  • Taking responsibility for Client Visits program in Poland

  • Working towards full Client Visits program alignment across Business Services’ locations in Poland, India and Guatemala

  • Supporting and managing  innovation and improvement projects in Client Visits’ area

  • Taking responsibility for the success of every client visit to Business Services and Cloud Infrastructure Services in Poland, by: 

  • ensuring process discipline for clients’ visits

  • being proactive in discussions with sales team and bid managers, acting as an advisor on visit content, agenda, branding and deliverables

  • Acting as an intermediary between engagements (delivery), sales team and center director ensuring there is a link between client expectations and Capgemini offer

  • Being able to effectively develop and maintain good working relationships with internal and external parties

Requirements

  • Excellent command of English

  • Good understanding of the outsourcing industry, service lines, clients

  • Sales and marketing skills and/or experience would be a big asset

  • Experience in organizing events, both locally and in multiple locations will be an advantage

Candidate’s profile

The ideal candidate should be a natural leader with strong interpersonal and communication skills:


 



  • Assertive with high level of political correctness/tact

  • Highly organized yet agile, with excellent multi-tasking skills

  • Able to work in a high-pressure, deadline driven work setting

  • Pro-active and the able to put forward new ideas

  • Capable of anticipating challenges and taking quick decisions

  • Open and easy going with can do attitude

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program).

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it.

Please include following statement in your application:
I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997, Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments). I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA.”

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    7 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...