Avis to międzynarodowa firma działająca w branży wynajmu samochodów osobowych i dostawczych.
Więcej informacji na www.avis.pl
Commercial Support Specialist
Miejsce pracy: biuro Avis – ul. Łopuszańska 12a, Warszawa
Koordynacja administracyjnych procesów sprzedaży w Polsce i wspieranie pozostałej części Regionu Centralnego. Pełnienie roli punktu pierwszego kontaktu dla pracowników uczestniczących w procesie sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia. Pośredniczenie między działem sprzedaży i innymi działami w celu realizacji powierzonych zadań.
Główne zadania i obowiązki
- Bieżące wsparcie administracyjne klientów, opiekunów klienta i powiązanych działów przez telefon lub e-mail w celu realizacji powierzonych zadań
- Tworzenie ofert i umów (krajowych i międzynarodowych) zgodnie z informacjami przekazanymi przez opiekunów klienta przy pomocy wszystkich niezbędnych systemów i oprogramowania (np. salesforce.com, MS Office itd.)
- Sprawdzanie, poprawianie i przetwarzanie danych klientów i dokumentacji zgodnie z istniejącymi procedurami z wykorzystaniem wszystkich systemów związanych ze sprzedażą
- Zapewnianie audytowalnego i zgodnego z przepisami sposobu przechowywania dokumentów (wszystkie umowy, warunki, załączników do umów, itd.) w odpowiednich systemach
- Tworzenie i zarządzanie szablonami dokumentów i formularzami wniosków potrzebnymi do sprzedaży
- Wsparcie w przygotowaniu targów / imprez (wysyłanie zaproszeń, a w tym sprawdzanie odpowiedzi)
- Monitorowanie i przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami działu sprzedaży
Wymagania
- Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej pracy z klientem
- Doświadczenie w pracy administracyjnej, przygotowaniu sprzedaży i czynnościach z obszaru back-office
- Umiejętność profesjonalnej komunikacji telefonicznej i pisemnej
- Bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office: Word, Excel i Power Point
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Zdolność szybkiej adaptacji do zmian i chęć pracy w dynamicznym środowisku
Dodatkowe kwalifikacje
- Zorientowanie na klienta i usługę – wewnętrznie i zewnętrznie
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
- Inicjatywa i niezależność w działaniu
- Elastyczność
- Uwaga i dokładność
- Talent organizacyjny, odporność i asertywność
- Umiejętności komunikacyjne
- Gotowość do podróży służbowych
- Mile widziane inne języki (np. czeski, niemiecki)
Oferujemy
- zatrudnienie w dużej międzynarodowej sieci znanej marki, z możliwością dalszego rozwoju kariery w firmie – nie tylko w Polsce
- szkolenie i przygotowanie merytoryczne niezbędne do pracy w branży rent a car
- praca w miłej atmosferze, w młodym i aktywnym zespole
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
- atrakcyjny system benefitów m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa