Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    1 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zaps Fashion Group Katarzyna Arendt spółka jawna   śląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Rzgów
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Przedstawiciel Handlowy

    SIG Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, aleja Generała Władysława Andersa 545    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
Zobacz więcej ofert pracy

Contact to Cash (C2C) Advisor

EY Global Services (Poland) Sp. z.o.o.
śląskie, Wrocław
praca stacjonarna
2832 dni temu

As a truly worldwide organization, EY Global Delivery Services spans all geographies, practices, service lines, sectors and competencies with deeply-integrated services. With 18,000 people working from nine centers in five countries, GDS is online everywhere, helping deliver exceptional client service all the time; providing what you need, where you need it.

 

EY GDS Poland has been in operation since 2011, supporting 30 countries across 12 services in English and non-English languages. Join one of our innovative and highly skilled teams in Enablement Services to provide high-skilled, and innovative services to support EY's global and local teams. Markets Services, Creative Agency Services, Executive Assistants (AWS), Finance and Accounting, Risk Management Services, Procurement Services and IT Services are among the services offered by Enablement Services. Find your team and gain valuable experiences that will last a lifetime.

 

Currently the center is seeking candidates for the position:

Contact to Cash (C2C) Advisor
Miejsce pracy: Wrocław

 

 

The C2C Advisor is a professional with robust knowledge of Contact to Cash (C2C) processes and tools, whose role is to provide quick and focused answers to Client Servers (CS) when they need it.

The C2C Advisor constantly seeks to deliver the advice the CS are asking for, whether this is immediately through the channel chosen by the CS (phone, mail or chat) or by routing the query to a functional expert (including Finance, CRM, Risk Management, Resourcing, Tax, system technical advisors).

The C2C Advisor is part of a global network of C2C Advisors and functional experts as well as strongly linked to the regions they are serving.

They are on the edge of the latest C2C policies, tools and best practices to effectively support CS.

 

Requirements:

  • Fluency in German (C2 level) and English
  • Graduate and/or professional certification in a business related subject matter (i.e. Accounting, Finance) or commensurate experience in an Accounting or Finance role is required to perform this position
  • A minimum of 1-2 years of experience in account and engagement support is required to perform this position
  • Excellent listening skills to provide focused advice, coming with the ability to apply judgment and seek guidance on when to escalate to a functional expert
  • Questioning/listening skills, being able to get quickly to the nub of what the CS really wants/needs: ability to view issues through the lens of a Client Serve
  • Strong desire to help and support people requiring assistance
  • Self-drive and ability to work with limited supervision 
  • Logical approach to problem solving such that the end-solution is delivered to the customer’s satisfaction
  • Professional approach, demonstrating tact and diplomacy
  • Ability to prioritise workload and deliver outputs within strict deadlines Strong communication and partnering skills with people of all levels of the firm
  • Highly effective at virtual teaming and influencing skills.

 

Essential Functions of the Job:

 

In practice, the C2C Advisor will:

  • Answer telephone calls/emails/chats coming from the CS
  • Partner with CS to help resolve their immediate C2C questions and issues while also educating and guiding them
  • Make relevant decisions to ensure that CS receive a response within the SLAs, so that issues are resolved on a one-stop shop basis where possible, and where that is not achievable, escalated to the appropriate functional expert
  • Respond in writing or by phone to queries in a courteous and helpful manner
  • Log all calls, emails and chats into the system providing relevant details of the caller, query and resolution

To improve the service which C2C advisors as a group can provide, each C2C Advisor will continuously:

  • Register new and common issues raised by CS so that the group can find improving ways to address these
  • Develop a teaming mindset : share knowledge and provide support to other team members, across borders, service lines, and industries; leverage best practices
  • Stay up to date with the firm’s latest C2C policies, processes and tools
  • Utilize time in between call-taking to self-educate and seek additional knowledge
  • Stay connected with the business and functional experts
  • Aim for continuous improvement of the service provided to CS

We offer:

  • Work in a young and dynamic teams
  • Multisport card
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Language classes
  • Healthy lifestyle program
  • Sport groups
  • Internal training sessions
  • Relocation package
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    1 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zaps Fashion Group Katarzyna Arendt spółka jawna   śląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Rzgów
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży....
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta / Sprzedaży

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Przedstawiciel Handlowy

    SIG Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
  • Menedżer ds. Klientów Mieszkalnictwa

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
  • Przedstawiciel Handlowy HoReCa

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, aleja Generała Władysława Andersa 545    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...