Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    10 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Team Leader

Kelly Services Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2557 dni temu

Kelly Services, founded by William R. Kelly in 1946, is an international workforce solutions provider for customers in a variety of industries in 40 countries. Kelly Services specializes in Recruitment Projects within IT, Finance, Accounting, Multi-Lingual, Sales and Marketing, Call Center, Engineering. In addition, Kelly also offers an array of Consulting and Outsourcing services. Employment Agency No: 593


Customer Service Team Leader

Location: Kraków

For one of our clients, we are currently looking for experienced Candidates for the role of

Senior Financial Accountant

Location: Budapest - Hungary

Responsibilities:

  • Deliver finance group reporting services to the businesses assigned to the role
  • Execution of timely monthly, quarterly and annual close processes, and accurate reporting in accordance with finance standards and practices, including the group reporting manual for all entities which fall within the lead accountant’s portfolio, in liaison with the relevant Business
  • Support the delivery of timely and accurate statutory accounts and tax analyses through liaison with statutory/tax reporting teams and external auditors
  • To work autonomously on complex entities, and take on a supervisory role for junior staff
  • Provide technical accounting advice where necessary; coach, mentor and support other team members
  • Each accountant role is exposed to issues facing the clients in the portfolio, and accountants are required to develop a thorough understanding of the client organization and business in order to be able to deliver a quality service
  • Support business clients in understanding General Ledger and group reporting pertaining to them
  • Manage the General Ledgers relating to assigned clients including reviewing and/or processing journals for businesses e.g. allocations and adjustments
  • Ensure timely and accurate submissions to group accounts
  • Support General Ledger close process
  • Work in conjunction with the statutory and tax team to produce statutory accounts and tax submissions
  • Support the indirect tax team where necessary (e.g. clearing VAT return queries)
  • Internal control – produce reconciliations (and supporting evidence where necessary) to ensure the Company meets its balance sheet Integrity obligations. Review and test control compliance
  • Work with and review work of outsourced service providers
  • Fully understand and apply group accounting policies and relevant group & finance standards & practices

Requirements:

  • Willingness to relocate to Hungary – is a must
  • Minimum 3+ years of experience in finance/accounting
  • Relevant degree; recognized accounting qualifications would be a plus
  • Broad accounting knowledge
  • Sap user knowledge would be an advantage
  • Excellent time management skills
  • Ability to manage multiple/conflicting priorities with a strong track record of delivery against tight deadlines

We offer:

  • An opportunity to work in one of the biggest shared service centres within dynamic and multinational team
  • Extensive training (in Poland and Hungary)
  • Attractive benefits package
  • Stable employment conditions based on full-time job contract
  • A yearly bonus based on individual performance
When applying please enclose the below statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”. Please be informed that we will contact only with selected candidates. Applications of persons with disabilities are also welcome.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    10 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...