Warta jest jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.
To firma o międzynarodowych standardach, która łączy długoletnie doświadczenie z nowoczesnym myśleniem.
-
telefoniczną realizacje badań satysfakcji Klientów,
-
obsługę Klienta (połączenia wychodzące/korespondencja e-mail w zakresie informacji nt. zawartych polis, dostępnych ubezpieczeń, przypomnienia o płatnościach etc.),
-
wsparcie zespołu sprzedażowego Contact Center w zakresie posprzedażowej obsługi polis.
-
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
-
odpowiedzialność, dokładność i systematyczność,
-
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
swoboda w obsłudze komputera.
-
płatne szkolenie przygotowujące do roli Doradcy ds. Obsługi Klienta oraz szkolenia rozwojowe,
-
elastyczne godzin pracy dostosowane do dyspozycyjności,
-
stabilną umowę o świadczenie usług,
-
atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową plus kwotę uzależnioną od efektywności.