Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta, jednego z największych banków w Polsce poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta Indywidualnego ds. Produktów Bankowych
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: MSA/07/16
Na czym polega praca na tym stanowisku?
- Aktywnym oferowaniu produktów i usług bankowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta;
- Telefonicznej obsłudze wyłącznie stałych klientów firmy (połączenia wychodzące);
- Udzielaniu fachowych informacji odnośnie bieżącej oferty produktów i usług firmy;
- Utrzymywaniu pozytywnych relacji z obecnymi klientami oraz budowaniu wizerunku firmy;
- Rozwijaniu swoich umiejętności związanych z obsługą klientów oraz znajomością produktów bankowych.
Oczekujemy od Ciebie:
- Komunikatywności, pewności siebie, otwartości, energiczności;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży;
- Praktycznej znajomości pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość produktów bankowych;
- Zaangażowania w powierzone obowiązki oraz nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną oraz nienagannej dykcji;
- Wysokiej kultury osobistej.
Co oferujemy Tobie w zamian?
- Pracę w młodym i prężnie rozwijającym się zespole, w centrali jednego z największych banków na polskim rynku;
- Pracę w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjny system płacowy (wynagrodzenie podstawowe + wysokie premie sprzedażowe);
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju kariery;
- Pracę na pełen etat w tygodniowym systemie dwuzmianowym (8:00-16:00 12:00-20:00);
- Dwutygodniowe szkolenie wdrożeniowe wliczone do okresu zatrudnienia;
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie;
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, wewnętrzna baza stałych klientów.