Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Chcesz zdobyć nowe umiejętności związane z nawiązywaniem relacji z Klientami biznesowymi i indywidualnymi?
Wyślij swoje CV aby zostać:
Doradcą Klienta – infolinia miękka windykacja
Twoja prace będzie polegała na:
- telefonicznym przypomnieniu Abonentom o braku uiszczenia opłaty za zakupione usługi oraz ustalanie warunków spłaty zadłużenia
- przyjmowaniu połączeń od dłużników w celu omówienia dalszych warunków współpracy
Oczekujemy:
- pozytywnego nastawienia
- komunikatywności
- dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku
Oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 lub 12:00-20:00 (ustalany grafik)
- możliwość pracy w sobotę w godz. 9:00-17:00
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
- wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową 12 zł/h (brutto) + system premiowania
- płatny cykl szkoleniowy przygotowujący do pracy
- stałe miejsce pracy: Warszawa, ul. Muszkieterów 15a
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.