- Współpraca z partnerami biznesowymi skupującymi używane i uszkodzone samochody,
- Rozpatrywanie reklamacji pod kątem błędów technicznych w opisie uszkodzonych pojazdów,
- Analiza dokumentacji technicznej, wyciąganie wniosków, tworzenie najlepszych praktyk,
- Szkolenie uczestników procesu w zakresie obsługi Klienta,
- Kontrola procesu technicznej obsługi Klienta.
- Wykształcenie wyższe o profilu technicznym,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Rozwinięte zdolności analityczne,
- Znajomość branży motoryzacyjnej,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (pisemną i ustną),
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemowych spraw,
- Gotowość do podróży służbowych,
- Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Odporność na stres,
- Rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Prawo Jazdy kat. B.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Udział w innowacyjnych projektach dla klientów w kraju i za granicą z użyciem najnowszych technologii,
- Atrakcyjny system wynagradzania,
- Obiady oraz świeże owoce.