- Ogłoszenie nr: 162689
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2014 r.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- w Departamencie Informacji i Promocji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa ul. Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowanie założeń oraz dokumentacji konkursów dotacji na działania informacyjne Funduszy Europejskich (FE) dla mediów i partnerów społeczno-gospodarczych, realizowanych na podstawie ustawy o finansach publicznych
- organizowanie prac Komisji konkursowych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE (przeprowadzanie oceny formalnej oraz merytorycznej wniosków, organizowanie posiedzeń Komisji, sporządzanie protokołów z posiedzeń, przygotowanie korespondencji związanej z pracami Komisji i oceną wniosków, archiwizacja dokumentacji)
- zapewnianie komunikacji i sprawnej wymiany informacji między MIiR a potencjalnymi wnioskodawcami, wnioskodawcami, a następnie dotacjobiorcami realizującymi projekty wybrane w konkursach (w tym udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące konkursów oraz prezentowane informacji nt. konkursów w trakcie spotkań)
- opieka merytoryczna nad realizacją wybranych projektów dofinansowanych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE (kontrola i monitoring terminowej realizacji projektów)
- koordynowanie procesu rozliczania projektów dofinansowanych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE, w szczególności kontroli merytorycznej prowadzonej przez opiekunów projektów oraz kontroli finansowej sprawozdań z realizacji projektów, prowadzonej przez podmioty zewnętrzne, a także udział w kontrolach na miejscu realizacji projektów
- prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na tematy dotyczące działań prowadzonych w ramach konkursów dotacji na działania informacyjne FE
- przygotowywanie specyfikacji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych na działania informacyjne i promocyjne
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wyjazdy służbowe,
– wystąpienia publiczne (w tym w języku angielskim),
– reprezentacja urzędu,
– praca z bazami danych / programami specjalistycznymi,
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
– praca w pokoju wieloosobowym,
– praca przy użyciu komputera oraz urządzeń biurowych; fax, ksero, skaner,
– brak podjazdów przy wejściach do niektórych sal konferencyjnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informacji, promocji lub public relations
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu Funduszy Europejskich,
- bardzo dobra znajomość problematyki strategii komunikacji, planowania działań informacyjnych i promocyjnych, budowania wizerunku marki,
- dobra znajomość narzędzi promocji, reklamy oraz public relations, w tym wskaźników mediowych,
- wiedza z zakresu komunikacji społecznej,
- znajomość prawa zamówień publicznych,
- wiedza z zakresu kontroli lub audytu projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- skuteczna komunikacja, w tym umiejętność wypowiadania się na piśmie i redakcji tekstów,
- umiejętność występowania publicznego,
- znajomość języka angielskiego poziom B2,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność zarządzania projektami/zadaniami,
- rzetelność i terminowość,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office).
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- przeszkolenie z zarządzania projektami
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów