Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Komunikacji

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Główny specjalista w Departamencie Informacji i Promocji

Główny specjalista w Departamencie Informacji i Promocji

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3510 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162689
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2014 r.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • główny specjalista
  • w Departamencie Informacji i Promocji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warszawa ul. Wspólna 2/4

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowanie założeń oraz dokumentacji konkursów dotacji na działania informacyjne Funduszy Europejskich (FE) dla mediów i partnerów społeczno-gospodarczych, realizowanych na podstawie ustawy o finansach publicznych
  • organizowanie prac Komisji konkursowych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE (przeprowadzanie oceny formalnej oraz merytorycznej wniosków, organizowanie posiedzeń Komisji, sporządzanie protokołów z posiedzeń, przygotowanie korespondencji związanej z pracami Komisji i oceną wniosków, archiwizacja dokumentacji)
  • zapewnianie komunikacji i sprawnej wymiany informacji między MIiR a potencjalnymi wnioskodawcami, wnioskodawcami, a następnie dotacjobiorcami realizującymi projekty wybrane w konkursach (w tym udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące konkursów oraz prezentowane informacji nt. konkursów w trakcie spotkań)
  • opieka merytoryczna nad realizacją wybranych projektów dofinansowanych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE (kontrola i monitoring terminowej realizacji projektów)
  • koordynowanie procesu rozliczania projektów dofinansowanych w konkursach dotacji na działania informacyjne FE, w szczególności kontroli merytorycznej prowadzonej przez opiekunów projektów oraz kontroli finansowej sprawozdań z realizacji projektów, prowadzonej przez podmioty zewnętrzne, a także udział w kontrolach na miejscu realizacji projektów
  • prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na tematy dotyczące działań prowadzonych w ramach konkursów dotacji na działania informacyjne FE
  • przygotowywanie specyfikacji przetargowych oraz udział w pracach komisji przetargowych na działania informacyjne i promocyjne

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – wyjazdy służbowe,
    – wystąpienia publiczne (w tym w języku angielskim),
    – reprezentacja urzędu,
    – praca z bazami danych / programami specjalistycznymi,
    – obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
    – winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
    – sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
    – ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – praca w pokoju wieloosobowym,
    – praca przy użyciu komputera oraz urządzeń biurowych; fax, ksero, skaner,
    – brak podjazdów przy wejściach do niektórych sal konferencyjnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie informacji, promocji lub public relations
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra orientacja w aktualnych zagadnieniach z zakresu Funduszy Europejskich,
    • bardzo dobra znajomość problematyki strategii komunikacji, planowania działań informacyjnych i promocyjnych, budowania wizerunku marki,
    • dobra znajomość narzędzi promocji, reklamy oraz public relations, w tym wskaźników mediowych,
    • wiedza z zakresu komunikacji społecznej,
    • znajomość prawa zamówień publicznych,
    • wiedza z zakresu kontroli lub audytu projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • skuteczna komunikacja, w tym umiejętność wypowiadania się na piśmie i redakcji tekstów,
    • umiejętność występowania publicznego,
    • znajomość języka angielskiego poziom B2,
    • umiejętność współpracy,
    • umiejętność zarządzania projektami/zadaniami,
    • rzetelność i terminowość,
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office).
wymagania dodatkowe
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • przeszkolenie z zarządzania projektami

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry https://www.kopernik.org.pl/wystawy oraz Planetarium...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i Komunikacji

    REMONDIS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Stażysta w Zespole ds. marketingu i PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: udział w projektach marketingowych (planowanie, realizacja, analiza), wsparcie przy organizacji eventów, wsparcie przy wprowadzaniu i aktualizowaniu treści na stronie www, współtworzenie contentu, analizowanie lokalnej konkurencji. Szukamy osoby, która:...