specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Analiza rotacji produktów w poszczególnych grupach asortymentowych oraz monitorowanie poziomu zapasów; Administracja zamówień w systemie SoftLab; Analiza cyklu życia nowowprowadzonych produktów; Kategoryzacja asortymentu i...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Indirect Buyer
Miejsce pracy: Tychy
Nr ref.: IB/MZ
Zadania:
nadzór nad zakupami w powierzonym obszarze,
budowanie strategii zakupowej w kategorii usług i materiałów nieprodukcyjnych,
analizowanie rynku potencjalnych dostawców, pozyskiwanie źródeł dostaw, zarządzanie relacjami z dostawcami,
tworzenie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjowanie cen i warunków zakupów w nadzorowanych kategoriach,
kontraktowanie zakupów,
identyfikacja źródeł efektywności kosztowych w ramach prowadzonych kategorii zakupowych.
Wymagania:
kilkuletnie doświadczanie w pracy na podobnym stanowisku – zakupy nieprodukcyjne,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie poważnym atutem,
umiejętności negocjacyjne pozwalające na pracę z dostawcami w kraju, jak również za granicą,
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
kreatywność, zaangażowanie, zorientowanie na osiąganie wyników.
Firma oferuje:
stabilną pracę w cenionej na rynku organizacji,
atrakcyjne wynagrodzenie,
rozbudowany pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Budowanie kategorii asortymentowej oraz rozwój asortymentu; Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii podległych produktów; Prowadzenie negocjacji handlowych; Ścisła współpraca z dostawcami; Analizowanie rynku oraz działań...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Analiza rotacji produktów w poszczególnych grupach asortymentowych oraz monitorowanie poziomu zapasów; Administracja zamówień w systemie SoftLab; Analiza cyklu życia nowowprowadzonych produktów; Kategoryzacja asortymentu i...
Rockfin Sp. z o.o.Małkowo, k. Żukowa, ul. Pałacowa 9
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Realizacja procesu zakupu materiałów produkcyjnych oraz usług; Tworzenie i składanie zapytań ofertowych oraz zamówień do dostawców; Kontrola terminowej realizacji zamówień, monitorowanie dostaw i opóźnień; Monitorowanie dostawców, dokonywanie analiz cenowych,...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zakres zadań: zarządzanie powierzona grupa producentów zgodnie ze strukturą działu, negocjowanie warunków handlowych zgodnie z przyjętymi zasadami, odpowiedzialność za realizacji KPI’s zgodnie z obowiązującym budżetem, planowanie i realizacja planu zakupowego w ramach przydzielonego...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca z dealerami i importerami na terenie całej Polski i Słowacji; Tworzenie i przesyłanie zapytań ofertowych zgodnych z potrzebami Spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Negocjowanie zapisów umów; Analiza otrzymanych ofert; Sporządzanie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...