Najnowsze oferty pracy

  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Pracownik Biurowy Szczecin
Inspektor ds. rejestracji ze znajomością języka chińskiego (standardowy język mandaryński)

Inspektor ds. rejestracji ze znajomością języka chińskiego (standardowy język mandaryński)

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
praca stacjonarna
2713 dni temu

Asseco Data Systems to jedna z większych firm informatycznych w Polsce, zatrudniająca ponad 900 wysokiej klasy specjalistów w kilku lokalizacjach. Zakres działania jest bardzo szeroki: chmura obliczeniowa, centra przetwarzania danych, podpis elektroniczny, bezpieczeństwo danych, systemy dedykowane, korespondencja masowa.


Aktualnie do zespołu w Szczecinie poszukujemy osoby na stanowisko:

Inspektor ds. rejestracji ze znajomością języka chińskiego (standardowy język mandaryński)
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: IR/PE/CH/11/2016

 

 

Zakres obowiązków:
  • obsługa procesów usługowych w zakresie wydawania /odnawiania certyfikatów podpisu elektronicznego
  • dbałość o prawidłowy przebieg procesu certyfikacji zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami
  • weryfikacja dokumentów, tożsamości Subskrybentów oraz poprawności i zgodności danych złożonych wniosków certyfikacyjnych
  • obsługa unieważnień certyfikatów, w szczególności obsługa telefonicznej oraz faksowej linii unieważnień
  • prowadzenie całości dokumentacji związanej z realizacją zleceń, w szczególności umów z Subsrybentami/Zamawiającymi oraz obsługa archiwum CERTUM
  • uczestniczenie w realizacji specjalnych projektów oraz dodatkowych zadań zleconych przez przełożonych
Wymagania:
  • znajomość języka chińskiego (standardowy język mandaryński)
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)
  • niekaralność
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • odpowiedziałność, wytrwałość i skrupulatność
  • obsługa komputera (MS Office - Word, Excel, programy pocztowe)
  • obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax itp.)
  • rzetelność, skrupulatność
Dodatkowe atuty:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji, bankowości, branży IT
  • znajomość prawa w zakresie ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
  • znajomość prawa dotyczącego Podpisu Elektronicznego
Oferujemy:
  • zatrudnienie - praca na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu
  • pracę w systemie pracy 3-zmianowej
  • pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi
  • możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacji
  • szkolenia oraz opiekę merytoryczną pod okiem doświadczonych konsultantów
  • pracę w ambitnym dynamicznym zespole
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • motywacyjny system wynagradzania
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę  „Asseco Data Systems S.A.”  zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2015 poz. 2135). Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.''
Załączenie powyższej klauzuli jest niezbędne do rozpoczęcia procesu rekrutacji.
 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik w zespole wierzytelności spornych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    14 godz.
    W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.