- Ogłoszenie nr: 168773
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji we Włocławku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw poszukiwań i identyfikacji osób
- w Wydziale dw. z Przestępczością Przeciwko Życiu i Zdrowiu (Zespół Poszukiwań i Identyfikacji Osób)
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek
Miejsce wykonywania pracy:
- Włocławek
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie dokumentacji związanej z rejestracją i wyrejestrowaniem osób poszukiwanych oraz zaginionych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z założeniem i prowadzeniem teczek poszukiwań,
- formułowanie pism i odpowiedzi kierowanych do różnego rodzaju organów i instytucji, w tym jednostek policji,
- wykonywanie czynności związanych z odwołaniem poszukiwań,
- wykonywanie czynności biurowych dot. archiwizacji teczek osób poszukiwanych oraz pozostałych dokumentów związanych ze sprawami poszukiwawczymi,
- opracowywanie comiesięcznych danych w zakresie dynamiki i skuteczności poszukiwań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie.
Praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na ósmym piętrze budynku z windą.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego i praktyki w urzędach administracji publicznej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność obsługi komputera.
- znajomość przepisów resortowych dot. tematyki osób poszukiwanych,
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów