Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Inspektor

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Wydziale Wspomagającym

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
Brzesko
praca stacjonarna
3207 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171486
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Brzesku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw gospodarki transportowej
  • w Wydziale Wspomagającym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
    ul. Szczepanowska 53
    32-800 Brzesko

Miejsce wykonywania pracy:

  • Brzesko
  • Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
    ul. Szczepanowska 53
    32-800 Brzesko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu transportowego jednostki, planowanie potrzeb w zakresie gospodarki transportowe i ich realizacja poprzez sporządzania zapotrzebowania na części zamienne MPiS i inne materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji procesów obsługowych i naprawczych, nadzór nad prawidłową eksploatacją i utrzymaniem sprzętu w należytej sprawności technicznej,
  • przygotowywanie planu potrzeb na wykonanie przeglądów okresowych OT - 2 i rejestracyjnych pojazdów służbowych, kierowanie sprzętu transportowego na przeglądy i naprawy bieżące oraz zlecanie usług wynikających z sytuacji awaryjnych, bieżące dokumentowanie eksploatacji sprzętu transportowego, przygotowywanie do rozliczenia faktur oraz zlecone usługi naprawy sprzętu transportowego
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pracy obsługi technicznej - POT, comiesięczne rozliczanie pracy mechanika samochodowego, prowadzenie książki ST 3 i teczek pojazdów służbowych, comiesięczne wydawanie i rozliczanie książek kontroli sprzętu transportowego, prowadzenie gospodarki ogumienia pojazdów służbowych.
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających i szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych i innych w sprzęcie transportowym oraz pozostałym majątku jednostki w oparciu o obowiązujące przepisy, prowadzenie rejestru szkód komunikacyjnych i innych w sprzęcie transportowym oraz pozostałym majątku jednostki,
  • całościowe prowadzenie gospodarki mandatowej w tym: ewidencjonowanie, przechowywanie oraz rozliczanie mandatów w systemie „e-mandaty”,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób skazanych przez Sąd w celu odbycia kary nieodpłatnej pracy na cele społeczne na terenie jednostki w tym: ewidencjonowanie i rozliczenie czasu pracy tych osób oraz powierzanie prac do wykonania i nadzorowanie ich wykonania,
  • prowadzenie ewidencji oleju opałowego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz prowadzenie pojazdów służbowych w czasie wyjazdów służbowych do siedzib podległych jednostek Policji, Urzędu Wojewódzkiego, KWP w Krakowie, KMP w Tarnowie oraz SR w Brzesku.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym parterze (w budynku nie ma windy),
    praca w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    prowadzenie pojazdów służbowych,
    obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów,
    na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
    w budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter) i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zasad rachunkowości ,
    • znajomość przepisów w sprawie prowadzenia postępowań szkodowych,
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
    • samodzielność i dobra organizacja pracy
    • umiejętność pracy w zespole,
    • komunikatywność,
    • prawo jazdy kategorii „B”.
wymagania dodatkowe
  • praca na stanowiskach związanych z logistyką i finansami
  • szkolenie z zakresu prowadzenia postępowań szkodowych,
  • znajomość przepisów z zakresu odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji,
  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji,
  • podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej,
  • podstawowa znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej,
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki i obsługi pojazdów samochodowych,
  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 godz.
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zatrudnimy Specjalistę ds. Umów, którego zadaniem będzie: Przygotowywanie umów i zleceń; Archiwizacja dokumentacji umownej; Współpraca z innymi działami firmy; Dodatkowo: Praca biurowa w systemie Symfonia: np. wystawianie faktur; Dodatkowo: Wsparcie biura Dyrektora ds. Handlu i Rozwoju;
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   20 000 - 23 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego; uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym; uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych; pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości; reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Inspektor

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...