- Ogłoszenie nr: 171486
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw gospodarki transportowej
- w Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Miejsce wykonywania pracy:
- Brzesko
- Komenda Powiatowa Policji w Brzesku
ul. Szczepanowska 53
32-800 Brzesko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu transportowego jednostki, planowanie potrzeb w zakresie gospodarki transportowe i ich realizacja poprzez sporządzania zapotrzebowania na części zamienne MPiS i inne materiały niezbędne dla prawidłowej realizacji procesów obsługowych i naprawczych, nadzór nad prawidłową eksploatacją i utrzymaniem sprzętu w należytej sprawności technicznej,
- przygotowywanie planu potrzeb na wykonanie przeglądów okresowych OT - 2 i rejestracyjnych pojazdów służbowych, kierowanie sprzętu transportowego na przeglądy i naprawy bieżące oraz zlecanie usług wynikających z sytuacji awaryjnych, bieżące dokumentowanie eksploatacji sprzętu transportowego, przygotowywanie do rozliczenia faktur oraz zlecone usługi naprawy sprzętu transportowego
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pracy obsługi technicznej - POT, comiesięczne rozliczanie pracy mechanika samochodowego, prowadzenie książki ST 3 i teczek pojazdów służbowych, comiesięczne wydawanie i rozliczanie książek kontroli sprzętu transportowego, prowadzenie gospodarki ogumienia pojazdów służbowych.
- prowadzenie postępowań wyjaśniających i szkodowych w zakresie szkód komunikacyjnych i innych w sprzęcie transportowym oraz pozostałym majątku jednostki w oparciu o obowiązujące przepisy, prowadzenie rejestru szkód komunikacyjnych i innych w sprzęcie transportowym oraz pozostałym majątku jednostki,
- całościowe prowadzenie gospodarki mandatowej w tym: ewidencjonowanie, przechowywanie oraz rozliczanie mandatów w systemie „e-mandaty”,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób skazanych przez Sąd w celu odbycia kary nieodpłatnej pracy na cele społeczne na terenie jednostki w tym: ewidencjonowanie i rozliczenie czasu pracy tych osób oraz powierzanie prac do wykonania i nadzorowanie ich wykonania,
- prowadzenie ewidencji oleju opałowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz prowadzenie pojazdów służbowych w czasie wyjazdów służbowych do siedzib podległych jednostek Policji, Urzędu Wojewódzkiego, KWP w Krakowie, KMP w Tarnowie oraz SR w Brzesku.
praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym w siedzibie urzędu w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym parterze (w budynku nie ma windy),
praca w wymuszonej pozycji ciała przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
prowadzenie pojazdów służbowych,
obsługa urządzeń biurowych: telefon, fax, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka papierów,
na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
w budynku jest toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter) i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zasad rachunkowości ,
- znajomość przepisów w sprawie prowadzenia postępowań szkodowych,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- prawo jazdy kategorii „B”.
- praca na stanowiskach związanych z logistyką i finansami
- szkolenie z zakresu prowadzenia postępowań szkodowych,
- znajomość przepisów z zakresu odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji,
- podstawowa znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej,
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu mechaniki i obsługi pojazdów samochodowych,
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów