- Ogłoszenie nr: 163283
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 września 2014 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw obsługi sekretariatu oraz koordynacji funkcjonowania Wydziału Finansów i Budżetu
- w Wydziale Finansów i Budżetu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa sekretariatu Wydziału Finansów i Budżetu celem zapewnienia wsparcia bieżącej pracy Kierownictwa Wydziału.
- Koordynowanie sporządzania pism, zbiorczych zestawień, informacji, opinii i uwag z zakresu działania Wydziału Finansów i Budżetu w celu przekazania ich do komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za opracowanie tych dokumentów dla całego Urzędu.
- Koordynowanie przekazywania informacji z zakresu działania Wydziału Finansów i Budżetu do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) celem udostępnienia ich osobom zainteresowanym.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie poczty wpływającej oraz rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej celem zapewnienia wsparcia bieżącej pracy pracowników Wydziału Finansów i Budżetu.
- Obsługa elektronicznego „System odpowiedzi na pytania” w celu udzielania odpowiedzi na zapytania wniesione przez internautów.
- Nadzorowanie składników mienia (środków trwałych i pozostałych środków trwałych) będących w użytkowaniu Wydziału Finansów i Budżetu celem zapewnienia prawidłowego jego użytkowania.
- Sporządzanie zapotrzebowania na sprzęt biurowy i materiały biurowe w celu zapewnienia właściwych warunków do wykonywania pracy przez osoby zatrudnione w Wydziale Finansów i Budżetu.
- Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Wydziału Finansów i Budżetu oraz jego zmian celem określenia wewnętrznej organizacji i zasad funkcjonowania Wydziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Zadania realizowane na tym stanowisku są zróżnicowane tematycznie, dotyczą wielu różnych aspektów działania Wydziału Finansów i Budżetu (obsługi kancelaryjnej pracowników oraz obsługi sekretarskiej Kierownictwa Wydziału Finansów i Budżetu, zadań o charakterze organizacyjnym Wydziału). Kontakty zewnętrzne z klientami Urzędu w celu udzielenia informacji nt. prowadzonych spraw, ulg i umorzeń dotyczących mandatów karnych kredytowanych. Kontakty zewnętrzne z pracownikami jednostek samorządu terytorialnego w celu dokonania połączeń telefonicznych z Kierownictwem Wydziału.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa innych urządzeń biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do nich;
- znajomość rozporządzenia PRM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- znajomość zarządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność;
- terminowość;
- nastawienie na rozwój;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- umiejętność obsługi komputera (pakiety biurowe: MS Office, Open Office) na poziomie podstawowym;
- pozytywne podejście do klienta;
- skuteczna komunikacja;
- umiejętność współpracy;
- umiejętności analityczne;
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej, obsługi komputera (MS Office);
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze dopuszczenia do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” zgodnie z ustawą z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228);
- kreatywność;
- samodzielność;
- inicjatywa.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów