specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Cieszynie
Cieszyn
praca stacjonarna
3124 dni temu
Ogłoszenie nr: 173688
Data ukazania się ogłoszenia: 30 września 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Cieszynie
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Cieszynie 43-400 Cieszyn ul. Szeroka 13
Miejsce wykonywania pracy:
Cieszyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
obsługa interesantów
wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych budów w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z ustawy Prawo budowlane
prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych
przygotowanie projektów decyzji, postanowień i pism
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w siedzibie urzędu oraz wykonywanie kontroli na terenie powiatu cieszyńskiego
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w terenie przez dojazd do miejsc kontroli, praca w siedzibie urzędu na II piętrze, narzędzia pracy: komputer, samochód Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie budowlane
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w budownictwie
pozostałe wymagania niezbędne:
prawo jazdy kat. B
znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie pocztą elektroniczną oraz tradycyjną, dbając o terminowość...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
2 dni
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przyjmowanie i weryfikowanie poprawności wniosków o wydanie zgody wodnoprawnej oraz prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zgłoszeń wodnoprawnych, wydawanie zaświadczeń o sprzeciwie lub braku sprzeciwu w zakresie zgłoszeń...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej. Realizowane zadania: wykonywanie opracowań środowiskowych; wykonywanie sprawozdań z pomiarów PEM; realizacja zgłoszeń w trybie art. 152...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...