Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    10 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Client Relationship Manager

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2609 dni temu

About us

Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.


Capgemini Business Services department is one of the first and the biggest outsourcing centers in Poland providing services in 30 different languages in the areas of: finance, accounting, banking, procurement, customer care and marketing services. Business Services employs over 3800 specialists in its offices located in Krakow and Katowice.


Junior Client Relationship Manager

Place of work: Krakow

Ref. no Małopolskie > Krakow

Position purpose

HRO is a Capgemini Business Services unit, dedicated to support Capgemini entities worldwide in HR activities. HRO scope includes, above all, Talent Acquisition, Learning and Development, HR Administration, Compensation and Benefits, Payroll, International Assignments.
HRO Assistant Engagement Manager will support HRO Global Engagement Manager in managing internal Client engagement activities within assigned cluster (i.e. Europe), across HRO services. He/she will act as PoC for assigned internal Clients, stakeholders and third parties as well as escalation point for both Clients and HRO service delivery teams.


Assistant Manager will respond to RFPs, RFCs and RFIs and will lead account development activities for assigned cluster. He/she will also support Client projects, change management and service transformations from Client engagement perspective.

Main accountabilities

  • Client intimacy and experience

  • Quality and strength of relationship with assigned Stakeholders

  • Readiness of assigned Clients to increase collaboration with HRO

  • Growth within assigned portfolio of Clients

  • Satisfaction of assigned stakeholders

Requirements

  • 6-7 years of experience, including experience in international environment and in client-facing roles

  • Experience in roles including elements of client management, account management and/or business development

  • Business acumen

  • Commercial acumen – ability to calculate prices for service offerings and track profitability of assigned accounts

  • Experience in working with internal Clients desirable

  • Service delivery and/or transformation experience desirable

  • Project coordination skills – ability to effectively involve, coordinate and collaborate with project and service teams in order to achieve required results

  • Ability to understand Client needs and translate them into solutions and actions required for service delivery teams

  • Ability to prepare service proposals for the Clients

  • Ability to drive discussions and negotiations with Clients and HRO teams to agree optimal win-win solutions

Candidate’s profile

Client management



  • Builds trust, intimacy and relationship with assigned stakeholders

  • Acts as PoC for assigned clients

  • Acts as liaison between Client and delivery (i.e. link between demand and supply)

  • Acts as escalation point for both Client and service delivery teams in case of escalations, complaints, disputes, difficult queries

  • Leads difficult discussions with assigned Clients

  • Drives change management activities involving assigned clients

  • Participates in Service Reviews and business meetings with assigned Clients as and when required


 


Business development and account management



  • Identifies sales potential/opportunities within assigned portfolio

  • Creates proposals for Clients

  • Leads sales opportunities within assigned portfolio, involves and coordinates with external teams if required (i.e. commercial, solution, transformation, delivery etc)

  • Follows account plan for assigned portfolio, provides input for account plan update if required

  • Acts as reviewer and approver of solutions/action plans/commercial models/pricings to be proposed to His/Her Clients

  • Is responsible for bookings for assigned client portfolio

  • Tracks profitability across accounts.

  • Escalates to Global Engagement Manager and Regional Manager in case of risks and issues concerning respective clients (i.e. account profitability, major escalations, challenges)


 


Customer insight



  • Acts as the „Voice of Customer”

  • Works closely with delivery/solution/commercial teams to ensure that Client perspective is well understood and expectations are addressed


 


Escalation management



  • Acts as escalation point for both Clients and delivery teams

  • Is informed about Client-related issues across levels and takes Client related action if needed

  • Is informed about status and progress of activity of other Client service teams


 


Project management



  • Leads change management and transformation projects from Client engagement perspective

  • Coordinates with the Client throughout whole duration of projects

  • Involves required teams (i.e. transformation, service delivery) and coordinates actions to ensure expected results

What we offer

  • You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages.

  • You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy.

  • You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities.

  • You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives.

  • You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program).

  • As a disabled person you will get professional support. We are open to provide assistive technologies for people with diverse disabilities. We care about inclusion and equal rights approach. We conduct disability awareness trainings. Join our Win with Capgemini Program for people with disabilities.

Interested Candidates are invited to send CV by clikcking APLIKUJ TERAZ button below
Please include reference number in the subject of your message.
Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Al. Jerozolimskie 96, is the controller of personal data provided by you in the recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Please be advised that in scope of recruitment process your personal data will be processed by the controller and sub-processors located outside European Economic Area including India’s entity. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it or delete it.

Please include following statement in your application:
I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997, Journal of Laws 2016, item. 922 with further amendments). I also authorize Capgemini Poland Sp z o.o. to sub-process my personal data outside European Economic Area including India’s entity, which may also include Capgemini’s clients within and outside of EEA.”

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates.The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a– 183e.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Major Account Manager

    Schenker sp z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer
    3 dni
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współpracy i szansę na dołączenie do...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    7 dni
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Kierownik ds. Inwestycji

    SIG Sp. z o.o.   Kryspinów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Realizacja powierzonego budżetu; Rozwój sprzedaży produktów dachowych oraz produktów ogólnobudowlanych; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych; pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin; współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Manager ds. Kluczowych Klientów

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   małopolskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych na podległym terenie; budowanie pozytywnego wizerunku firmy; obsługa stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne; realizację planów sprzedażowych...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta; współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    10 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...