Ogłoszenie numer: 891739, z dnia 2015-11-27
Klient portalu Praca.pl
Key Account Manager - farmacja
Miejsce pracy: świętokrzyskie, cała Polska
Opis stanowiska
- utrzymywanie i budowanie relacji z Klientami w celu badania, definiowania oraz kreowania ich potrzeb na terenie całej Polski
- analiza działających na rynku partnerów oraz oferowanych przez nich produktów pod kątem prowadzenia i rozwoju procesu sprzedaży w danym obszarze
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami kluczowymi dla realizacji planów sprzedaży
- kompleksowa obsługa zamówień
- przygotowywanie prezentacji i składanie ofert handlowych
- sporządzanie raportów sprzedażowych
- monitorowanie procesu realizacji projektów
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży farmaceutycznej
- umiejętność budowania efektywnych relacji z kluczowymi klientami, hurtowniami i sieciami aptecznymi
- ponadprzeciętne umiejętności z zakresu negocjacji handlowych
- silna orientacja na wynik
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- wiedza z zakresu przepływu towarów i rozliczeń finansowych w kanale dystrybucyjnym
- zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy
- etyczne podejście do biznesu
- prawo jazdy
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się, dobrze zorganizowanej firmie
- etyczne podejście do pracownika i jego efektywnej pracy
- uczciwe i atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym premiujące osiągane wyniki
- samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- duży zakres samodzielności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.