Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Key Account Manager - luksusowe AGD
Nr ref.: 1-13-43541/PC
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży AGD, specjalizującej się w produkcji sprzętu designerskiego i luksusowego, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalnego managera rozwoju rynku (luksusowe AGD)
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
Regionalnego managera rozwoju rynku (luksusowe AGD)
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- systematyczny kontakt dystrybutorami
- poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z architektami, projektantami wnętrz, salonami sprzedaży luksusowych mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, organizatorami lokalnych eventów branżowych itd.
- organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Requirements:
- min.2- letniego doświadczenia na stanowisku sprzedażowym w branży luksusowych sprzętów i artykułów wyposażenia wnętrz (sprzęt AGD, elektronika użytkowa, meble, systemy przechowywania i pokrewne) – warunek konieczny
- bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe artkuły wyposażenia wnętrz
- wykształcenie techniczne będzie atutem
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
- bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- umiejętność pracy w oparciu o cele
- kreatywność
- znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
- gotowość do pracy w systemie home office
Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".