Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Kierownik Zespołu Call Center Kujawsko-pomorskie
Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)

Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)

Grafton Recruitment
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2590 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)
Nr ref.: 4-15-43357/PC
Naszym Klientem jest znana i silna marka z kapitałem zagranicznym. W związku z rozwojem firmy, wprowadzeniem nowego projektu na rynek Polski, poszukujemy osoby otwartej na wyzwania na stanowisko Kierownika Call Center (branża usług turystycznych)

Miejsce pracy: Wrocław

Do Twoich zadań, będzie należało:
  • Rekrutacja, szkolenie, coaching i motywowanie zespołu; przygotowywanie grafików pracy
  • Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy z helpdesk dostawcy systemów IT
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami produktów i usług
  • Tworzenie i analiza raportów sprzedażowych
  • Analiza konkurencji i cen produktów na rynku
  • Weryfikacja i aktualizacja baz danych
  • Ścisła współpraca z działem marketingu i z działem produktu w zakresie prowadzonych akcji marketingowych
Requirements:
  • Min. 1,5 roku dośw. na stanowisku kierowniczym, w branży sprzedaży telefonicznej i internetowej usług turystycznych B2C- warunek obligatoryjny
  • Doświadczenie z systemem rezerwacji TOM24- warunek obligatoryjny; mile widziane dośw. z systemem MerlinX
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania ludźmi, zdolności interpersonalne
  • Mocne nastawienie na realizację celów
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe związane z turystyką, zarządzaniem, ekonomią
  • Licencja Pilota wycieczek
Benefits:
  • Możliwość aktywnego współtworzenia/ implementacji nowego projektu w Polsce
  • Możliwość współpracy z firmą międzynarodową, o wysokich standardach
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Umowa o pracę
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    6 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;