ITC S.A., jako doświadczony partner w branży IT, dostarcza swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie: outsourcingu, audytowania, consultingu oraz zarządzania systemami IT.
Do tej pory zaufały nam firmy z najważniejszych sektorów gospodarki: bankowości i ubezpieczeń, przemysłu i usług, farmacji i medycyny, administracji publicznej oraz budownictwa i nieruchomości.
Dołacz do nas już dziś!
Więcej o ITC S.A. - www.itculture.pl
Obecnie, w związku z rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Call Center (Help Desk)
Lublin
Opis stanowiska:
- zarządzanie zespołem (wyznaczanie celów, wspieranie, motywowanie, nadzór)
- odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
- dbanie o wyoką jakość obsługi Klienta
- sporządzanie raportów dotyczących aktywności i wyników
- planowanie działań i wyznaczanie celów zapewniających realizację wyników Call Center (Help Desk) na oczekiwanym poziomie
- rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników oraz rozwijanie struktur
- prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi Klienta i produktów
- motywowanie i wspieranie pracowników
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami Call Center/Help Desk min. 4 lata
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi klienta
- umiejętność analitycznego myślenia
- orientacja na realizację celu
- łatwośc nawiązywania kontaktów
- umiejętność motywowania zespołu (znajomość technik, narzędzi motywacyjnych)
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów
- możliwość awansu i rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy