Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center (Help Desk)

ITC S.A.
lubelskie, Lublin
praca stacjonarna
3394 dni temu

ITC S.A., jako doświadczony partner w branży IT, dostarcza swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie: outsourcingu, audytowania, consultingu oraz zarządzania systemami IT.

Do tej pory zaufały nam firmy z najważniejszych sektorów gospodarki: bankowości i ubezpieczeń, przemysłu i usług, farmacji i medycyny, administracji publicznej oraz budownictwa i nieruchomości.

 

Dołacz do nas już dziś!

Więcej o ITC S.A. - www.itculture.pl


Obecnie, w związku z rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:



Kierownik Call Center (Help Desk)

Lublin


Opis stanowiska:
  • zarządzanie zespołem (wyznaczanie celów, wspieranie, motywowanie, nadzór)
  • odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
  • dbanie o wyoką jakość obsługi Klienta
  • sporządzanie raportów dotyczących aktywności i wyników
  • planowanie działań i wyznaczanie celów zapewniających realizację wyników Call Center (Help Desk) na oczekiwanym poziomie
  • rekrutacja i wdrożenie nowych pracowników oraz rozwijanie struktur
  • prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi Klienta i produktów
  • motywowanie i wspieranie pracowników
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami Call Center/Help Desk min. 4 lata
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi klienta
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • orientacja na realizację celu
  • łatwośc nawiązywania kontaktów
  • umiejętność motywowania zespołu (znajomość technik, narzędzi motywacyjnych)
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów
  • możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • niezbędne narzędzia pracy

 

 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...