Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik Departmentu/Projektów Call Center with perfect English

Kierownik Departmentu/Projektów Call Center with perfect English

Grafton Recruitment
Warszawa
praca stacjonarna
2898 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Kierownik Departmentu/Projektów Call Center with perfect English
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-13-37835/PC
Dla naszego Klienta, jednego z leaderów branży procesów biznesowych, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika oraz Project Menedżera Departamentu Call center

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie podległym zespołem project managers odpowiedzialnych za obsługę korporacyjnych klientów;
  • kontrola, estymacje, forecastowanie, zarządzanie procesami
  • sporządzanie raportów, estymacje kosztów operacyjnych, budżetowanie w różnorodnych cyklach czasowych
  • Wsparcie i rozwijanie relacji biznesowych z kontrahentami
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych oraz projektami globalnie w dynamicznym środowisku międzynarodowym
Requirements:
  • Doświadczenia w podobnej branży na stanowisku w dynamicznym, biznesowym środowisku;
  • Biegła znajomość j. angielskiego (Min. C1)
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Kilkuletnie doświadczenie w branży Call/Contact Center; Consulting, Telkom
  • Wysoko rozwinięte kompetencje managerskie oraz interpersonalne;
  • Analityczny i finansowy umysł
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów biznesowych;
  • Dynamiczność, organizacja, proaktywność, biznesowe podejście do zmian rynkowych i potrzeb klienta
Benefits:
  • Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
  • Karta Multisport/Benefitsystems, - Prywatny Pakiet Medyczny
  • Szkolenia (w j. angielskim)
  • Gloablne struktury firmy
  • Wzrost wraz z organizacją
  • Nowoczesny budynek biznesowy
  • Praca w multikulturowym środowisku w językach obcych na codzień!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;