Kierownik działu administracji
Warszawa
PFSB16204
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej oraz silnie rozpoznawalnej na całym świecie marki, obecnie poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika działu Administracji. Pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie, różnorodność wyzwań oraz ciekawy pakiet benefitów.
Opis stanowiska / Job description:
- Zarządzanie budynkami należącymi do firmy - nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz harmonogramem przeglądów technicznych
- Prowadzenie projektów mających na celu utrzymanie bezpieczeństwa biura oraz ochrony fizycznej pracowników
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu funkcjonowania biura oraz dostosowywanie jej powierzchni do ewentualnych zmian
- Zarządzanie flotą samochodową oraz telefonią komórkową
- Kontrola budżetu oraz efektywne zarządzanie wydatkami
- Zarządzanie personelem działu administracji
- Zapewnienie zgodności w zakresie przepisów BHP, P.POŻ oraz organizacja adekwatnych szkoleń dla pracowników
- Zarządzanie oraz doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
- Prowadzenie projektów mających na celu utrzymanie bezpieczeństwa biura oraz ochrony fizycznej pracowników
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu funkcjonowania biura oraz dostosowywanie jej powierzchni do ewentualnych zmian
- Zarządzanie flotą samochodową oraz telefonią komórkową
- Kontrola budżetu oraz efektywne zarządzanie wydatkami
- Zarządzanie personelem działu administracji
- Zapewnienie zgodności w zakresie przepisów BHP, P.POŻ oraz organizacja adekwatnych szkoleń dla pracowników
- Zarządzanie oraz doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ścisłe)
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą oraz zarządzaniu personelem w dużej, najlepiej międzynarodowej firmie - praktyczna wiedza z zakresu zarządzania biurem oraz personelem
- Dobra, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
- Wysokie umiejętności interpersonalne oraz otwartość na dialog
- Dokładność, skrupulatność oraz umiejętność planowania i realizacji zadań w określonym czasie
- Odporność na stres
- Umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w administrowaniu infrastrukturą oraz zarządzaniu personelem w dużej, najlepiej międzynarodowej firmie - praktyczna wiedza z zakresu zarządzania biurem oraz personelem
- Dobra, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie
- Wysokie umiejętności interpersonalne oraz otwartość na dialog
- Dokładność, skrupulatność oraz umiejętność planowania i realizacji zadań w określonym czasie
- Odporność na stres
- Umiejętność analitycznego oraz logicznego myślenia
Jak aplikować / How to apply: