Ogłoszenie numer: 1580408, z dnia 2017-04-18
Klient portalu Praca.pl
Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Kierownik działu Call Center
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji celów jakościowych i ilościowych
- zarządzaniu zespołem telemarketerów
- wyznaczaniu standardów jakościowych w oparciu o analizę rynku i badania satysfakcji Klientów
- motywowaniu oraz rozwijaniu umiejętności podległych pracowników
- rozdzielaniu pracy i wdrażaniu planu realizacji zakładanych celów
- przygotowywaniu raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu
- dbaniu o dobry wizerunek firmy
Wymagania
Jeżeli jesteś osobą, która posiada:
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Call Center warunek konieczny
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- zdolności przywódcze oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i efektywności całego zespołu
- umiejętność dobrej organizacji pracy i wysoki stopień samodzielności w działaniu
Oferujemy
Możemy zaoferować:
- możliwość samodzielnej realizacji ambitnych zadań
- wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji
- umowę o pracę na pełen etat
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.