Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik działu Call Center

Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca stacjonarna
2565 dni temu

Ogłoszenie numer: 1580408, z dnia 2017-04-18

Klient portalu Praca.pl

Aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Kierownik działu Call Center

Miejsce pracy: Łódź

 

Opis stanowiska

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • realizacji celów jakościowych i ilościowych
  • zarządzaniu zespołem telemarketerów
  • wyznaczaniu standardów jakościowych w oparciu o analizę rynku i badania satysfakcji Klientów
  • motywowaniu oraz rozwijaniu umiejętności podległych pracowników
  • rozdzielaniu pracy i wdrażaniu planu realizacji zakładanych celów
  • przygotowywaniu raportów, sprawozdań oraz analiz dotyczących bieżącej pracy podległego zespołu
  • dbaniu o dobry wizerunek firmy

Wymagania

Jeżeli jesteś osobą, która posiada:

  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Call Center warunek konieczny
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • zdolności przywódcze oraz budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i efektywności całego zespołu
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i wysoki stopień samodzielności w działaniu

Oferujemy

Możemy zaoferować:

  • możliwość samodzielnej realizacji ambitnych zadań
  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji
  • umowę o pracę na pełen etat
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...