- Ogłoszenie nr: 173932
- Data ukazania się ogłoszenia: 08 października 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
- Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w zakresie działania kancelarii tajnej Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
- Organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii i jej oddziałów oraz planowanie zadań.
- Nadzór nad właściwym oznaczeniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmian lub zniesienia klauzuli tajności z dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych.
- Prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania pracowników kancelarii z dokumentami niejawnymi, znajdującymi się w kancelarii.
- Egzekwowanie zwrotu dokumentów niejawnych od policjantów i pracowników.
- Informowanie pełnomocnika ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych.
- Nadzór nad wykorzystywaniem stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii.
- Nadzór i koordynacja zadań, związanych z przekazywaniem do archiwum akt „BC”, polegająca na porównaniu dokumentów przeznaczonych do brakowania, z zapisami w protokole brakowania, a w uzasadnionych przypadkach z zapisami w urządzeniach ewidencyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony informacji niejawnych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność interpretacji przepisów,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
- umiejętność prawidłowego opisu dokumentu niejawnego i jego oznaczania,
- znajomość urządzeń ewidencyjnych,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli " ściśle tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli " ściśle tajne".
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów