(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika) |
Orange Polska S.A.; Warszawa
- kierowanie, planowanie i monitorowanie pracy zespołu projektowego w zakresie wdrażania rozwiązań w metodyce scrumowej (Agile)
- zbieranie potrzeb w zakresie modyfikacji narzędzi wsparcia obszaru sprzedaży detalicznej i określenie wymagań funkcjonalnych dla zespołu programistów
- ząrzadzanie zakresem wymagań i prioretyzacją wdrożeń
- zapewnienie zgodności rezultatu wdrożeń z wymaganiami użytkowników i interesariuszy
- testowanie rozwiązań i akceptację uruchomienia wdrożeń
- bieżącą współpracę z użytkownikami i udzielanie wsparcia w zakresie obsługi aplikacji
- min. 3 letnie doświadczenie w firmie telekomunikacyjnej lub konsultingowej
- doświadczenie w pracy we wsparciu sprzedaży i prowadzeniu projektów
- biegła znajomość obsługi Excel, PowerPoint, MS Access
- dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe
- komunikatywność
- skuteczność w realizacji celów
- udziału w ciekawych, kreatywnych projektach
- możliwości zdobycia dodatkowego doświadczenia
- prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.