Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- planowanie pracy serwisu oraz odpowiednie prowadzenie go mając na celu maksymalizacje efektywności i rentowności,
- przygotowywanie strategii rozwoju organizacji oraz bieżąca jej weryfikacja w odpowiedzi na zmiany,
- weryfikacja realizowanych zadań, zwiększanie ich rentowności poprzez implementacje odpowiednich zmian,
- efektywne zarządzanie zespołem (5) pracowników serwisu, oraz dbanie o ich stały rozwój i poszerzanie kwalifikacji,
- odpowiednie reprezentowanie działu w kontaktach z kluczowymi klientami firmy,
- analiza działań konkurencji.
- wykształcenie wyższe techniczne,
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość branży elektronarzędzi,
- uprawnienia SEP do 1 kV,
- minimum dobra znajomość j. angielskiego - warunek konieczny,
- proaktywna postawa i samodzielność w działaniu,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz budowania zaangażowania w zespole,
- silna motywacja i nastawienie na cel,
- prawo jazdy kat. B.
- stabilną pracę u lidera w branży,
- realny wpływ na rozwój firmy i podległego działu,
- wysokie zarobki oraz atrakcyjny system premiowy uzależniony od zaangażowania i osiąganych wyników,
- pracę w zespole najlepszych profesjonalistów w branży,
- możliwość poszerzania swojej wiedzy i kwalifikacji.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.