W związku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadającego za obsługę klienta w języku hiszpańskim z Ameryki Łacińskiej poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Call Center (język hiszpański)
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz ciekawych wyzwań zawodowych?
Jesteś osobą która ceni sobie dobrą atmosferę współpracy?
Motywuje Cię praca na rozwojowym projektem i duża niezależność w tworzeniu własnych rozwiązań?
Dobrze czujesz się w międzynarodowych zespołach?
Aplikuj!
Opis stanowiska:
- Zarządzanie telefonicznym zespołem sprzedaży i obsługi klienta w języku hiszpańskim
- Prowadzenie coachingów i szkoleń z pracownikami, monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
- Współpraca z działem szkoleń przy wdrożeniu nowych współpracowników,
- Realizacja KPI
- Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i obsługowych
- Kontrola i raportowanie pracy działu
- Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
- Zadania realizowane w elastycznym grafiku w godzinach 16.00-4.00 (8 godzin dziennie)
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego
- Komunikatywna znajomość języka polskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center/contact center
- Doświadczenie w pracy na celach ilościowych i jakościowych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Wysoki poziom umiejętności coachingowych i interpersonalnych
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
Oferujemy:
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz system premiowy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- System benefitów
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy