Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

BPO POLAND Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3198 dni temu

BPO Poland świadczy usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.

Doceniamy zaangażowanie i rozwijamy współpracowników w strukturach organizacji. Poszukujemy ludzi kreatywnych, którzy z pasją podchodzą do wykonywanych obowiązków a jednocześnie są nastawieni na cele.

Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutację osoby na stanowisko:


Kierownik Zespołu Sprzedażowego - Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • Zarządzanie zespołem Konsultantów ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta;
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych;
  • Motywowanie i rozwój podległych współpracowników;
  • Monitorowanie i ocena jakości rozmów sprzedażowych;
  • Wyznaczanie i kontrola realizacji celów sprzedażowych podległego zespołu;
  • Kreowanie nowych rozwiązań w zakresie skutecznego zarządzania i praktyk sprzedażowych;
  • Zarządzanie czasem i zadaniami wyznaczonymi dla  podległych współpracowników;
  • Przygotowywanie wszystkich niezbędnych raportów odnośnie wydajności i jakości;
  • Czynny udział w rozwoju strategii i planów działania dla projektu.
Wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w działach związanych z telefoniczną obsługą klienta;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center sprzedażowego w oparciu o cele jakościowe i ilościowe;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego;
  • Znajomość branży inwestycyjnej i doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem;
  • Doskonała organizacja czasu i szybkość działania;
  • Budowanie trwałych relacji z zespołem i motywowanie do skutecznego działania;
  • Efektywne delegowanie zadań, monitorowanie wyników;
  • Pozytywne nastawienie, energia do działania;
  • Determinacja w realizacji wyznaczonych celów.
Oferujemy:
  • Bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i kreatywnym zespole międzynarodowym;
  • Rozbudowany system szkoleń i dużo miejsca na realizację własnych pomysłów i strategii;
  • Elastyczne godziny;
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. 
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;