Dla naszego Klienta - wiodącej firmy z branży telekomunikacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS/MO
Opis Stanowiska
- Praca w zespole Customer Care, którego głównym zadaniem jest obsługa Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) oraz obsługa Klientów Biznesowych (dział Sales Support).
- Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia od Klientów (z zakresu: problemów technicznych, zapytań o świadczenia oraz pytań informacyjnych).
- Koordynowanie działań w sytuacjach awaryjnych zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie (np. przekazywanie zgłoszeń do poszczególnych zespołów).
- Wykonywanie zadań w wewnętrznym systemie (stanowi 90% wszystkich zadań).
- Kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi (stanowi 10% wszystkich zadań).
Wymagania
- Kreatywność, umiejętność myślenia "poza schematem".
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie, umiejętność pracy w grupie.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym.
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office).
- Dobra znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja).
- Chęć rozwoju i zdobywania doświadczenia zawodowego.
- Zainteresowanie nowymi technologiami będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Umowę o pracę na cały etat w wiodącej firmie z branży telekomunikacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + jasny system premiowy ustalony przed rozpoczęciem pracy.
- Obszerny Pakiet Benefitów: Smartfon + NIELIMITOWANY Internet, Ubezpieczenie Medyczne, Kartę Multisport, Bilety na Wydarzenia Kulturalne, Bony Pracownicze.
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
- Przejrzystą ścieżkę kariery.
- Brak ustalonego dress codu :)
- Pracę w dogodnej lokalizacji w Warszawie.
|
|
Devonshire Poznań
World Trade Center Poznań ul. Bukowska 12 60-810 Poznań tel. +48 61 865 38 88 poznan@devonshire.pl |