Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: PLL/2015.04
- Telefoniczna obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników
- Sprzedaż produktów i usług dodatkowych m.in. ubezpieczeń
- Udzielanie informacji na temat połączeń lotniczych
- Obsługa w przypadku zakłóceń rejsów
- Dokonywanie odpraw na rejsy LOT
- Prowadzenie korespondencji mailowej w języku polskim i angielskim
- Na stanowisku obowiązuje odpowiedzialność materialna
- Mile widziani studenci i absolwenci kierunków związanych z turystyką, sprzedażą, zarządzaniem i osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) i polskiego w mowie i piśmie
- Znajomość dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Zorientowanie na potrzeby klienta i osiąganie celów sprzedażowych
- Komunikatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętności profesjonalnego reagowania w sytuacjach trudnych i stresujących
- Skrupulatność i odpowiedzialność – pracaz dużą ilością informacji
- Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym oraz w godzinach nocnych) min. 120 godzin miesięcznie
- Udział w szkoleniu wstępnym z obsługi systemu rezerwacyjnego Amadeus oraz obowiązujących w firmie przepisów i procedur
- Szkolenia ze standardów obsługi klienta i sprzedaży
- Możliwość poznania branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
- Zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na umowę zlecenie z możliwością zmiany na umowę o pracę
- System premiowy
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Bonus w postaci pracowniczych biletów lotniczych na preferencyjnych warunkach
- Możliwość rozwoju kompetencji w ramach Call Center a także awansu w strukturach firmy