Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Koordynator ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KZSZ/01/17
Do zadań na w/w stanowisku należeć będzie:
- Wdrożenie i nadzór nad centralnym systemem raportowania w obszarze jakości i pozostałych ZSZ,
- Nadzór nad realizacją globalnego podejścia grupy kapitałowej do systemów zarządzania i jej interpretacji jako filozofii działania,
- Współtworzenie korzyści biznesowych z wdrażania i certyfikowania systemów zarządzania,
- Współpraca z uprawnionymi jednostkami certyfikującymi i doradczymi,
- Wdrażanie oraz bieżący nadzór nad aktualizacją, utrzymaniem i doskonaleniem standardów jakościowych (zgodnych z oczekiwaniami rynku i biznesu), polityk i procedur w obszarze ZSZ,
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi m.in. w zakresie przygotowania i aktualizacji dokumentacji do istniejących oraz nowych procesów,
- Wdrażanie nowych narzędzi jakości i rozwiązań w sposób systemowy na poziomie wszystkich jednostek będących w grupie kapitałowej,
- Komunikacja, wymiana doświadczeń, doskonalenie w oparciu o doświadczenia,
- Promocja systemów zarządzania w grupie,
- Wdrażanie polityk oraz nadzór nad realizacją:
- zarządzania ryzykiem,
- walidacji,
- zwrotów, reklamacji i wycofania z rynku,
- audytów wewnętrznych w poszczególnych jednostkach,
- zarządzania zmianą w systemach,
Oczekiwania:
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z ZSZ w firmie produkcyjnej,
- Wykształcenie wyższe (techniczne np. chemiczne, zarządzanie projektami itp., lub kierunkowe: zarządzanie, ekonomia itp.)
- Doświadczenie w obszarze wdrażania, funkcjonowania, nadzorowania i doskonalenia ZSZ,
- Praktyczne doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi jakościowych m.in. 5S, Kaizen, SPC, FMEA,
- Praktyczna znajomość GMP, TQM, FSSC 22000 oraz prawa farmaceutycznego, a także aktualnych przepisów i wytycznych,
- Posiadanie certyfikatów Auditora wiodącego ISO 9001, Auditora Wewnętrznego 14001, 18001 oraz Pełnomocnika ds. Jakości/ Managera Jakości,
- Umiejętność tworzenia dokumentacji systemowej,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość drugiego języka obcego,
- Umiejętność zarządzania systemami, wdrażanie, certyfikowanie, utrzymywanie oraz prowadzenie projektów w obszarze ZSZ, we współpracy z klientami zewnętrznymi,
- Znajomość technik prezentacji, szkoleń, audytowania, oraz wysoka komunikatywność.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ponad 70 letniej tradycji na rynku chemicznym,
- Pracę na bardzo rozwojowym stanowisku, z dużą możliwością kreowania rozwiązań w zakresie ZSZ,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalną,
- Dużą elastyczność stanowiska pracy,
- Współpracę bezpośrednio z zarządem oraz kadrą zarządzającą w poszczególnych jednostkach grupy kapitałowej,
- Pracę w uznanej, międzynarodowej firmie o wysokiej pozycji na rynku,
- Pracę w Warszawie oraz podróże służbowe do poszczególnych jednostek,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pracę na eksponowanym stanowisku w gronie specjalistów i liderów w swojej branży.