Na rynku FMCG istniejemy od 1996 roku.
Działamy na terenie całego kraju i specjalizujemy się w merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, badaniach i audytach punktów sprzedaży oraz akcjach wsparcia sprzedaży.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator projektów outsourcingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje codzienne zadania, to:
- Koordynacja powierzonych projektów outsourcingowych oraz przygotowywanie nowych projektów do wdrożenia, zgodnie z harmonogramem i budżetem,
- Zarządzanie poprzez zlecanie, negocjacje, koordynację, nadzór, weryfikację jakości i efektywności prac wykonywanych w prowadzonych projektach,
- Zarządzanie podległymi pracownikami,
- Współpraca z pracownikami terenowymi,
- Cykliczne sporządzanie raportów prowadzonych działań z oceną efektywności i rekomendacją dalszych działań przełożonemu,
- Analiza wyników prowadzonych działań dla Klientów i raportowanie ich zgodnie z ustalonym harmonogramem działania,
- Podejmowanie decyzji, szukanie rozwiązań i radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
- Czerpanie przyjemności z codziennej pracy.
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych, poparte sukcesami (preferowana branża FMCG),
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office – Excel, Word, Power Point,
- Samodzielność w działaniu i umiejętność brania odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
- Doświadczenie w zarządzaniu podległymi pracownikami,
- Umiejętność analizowania wyników, wyciągania wniosków i rekomendowania rozwiązań,
- Planowanie i podział zadań, skuteczność w delegowaniu oraz egzekwowanie wykonywanych zadań i odpowiednia kontrola jakości,
- Wysoko rozwinięta umiejętność komunikowania się,
- Inicjatywa w działaniu i nastawienie na szukanie skutecznych rozwiązań,
- Prawo jazdy kat. B. mile widziane.
Oferujemy:
- Samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na rozwój w firmie i dalszą ścieżkę kariery,
- Wsparcie i szkolenie na etapie wprowadzenia,
- Pracę z zaangażowanymi ludźmi, tworzącymi zgrany zespół,
- Kartę multisport lub medyczną.