Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Kierownik Zespołu Call Center Pomorskie
Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center

Wakacje.pl Sp. z o.o.
pomorskie, Gdańsk Wrzeszcz
praca stacjonarna
2563 dni temu

 

Pracuj w największej firmie turystycznej na Pomorzu

 

Koordynator Zespołu Sprzedaży w Call Center
Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz
Obowiązki:
  • zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center,
  • odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta,
  • monitorowanie realizacji planów sprzedażowych,
  • wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników,
  • raportowanie wyników,
  • stałe pogłębianie wiedzy na temat produktów / usług związanych z obsługą Klienta.
Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedawców - poparte wynikami
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnych,
  • odporność na stres,
  • motywacja do pracy i silnej orientacji na realizację celów,
  • samodzielność w działaniu i inicjatywy własnej,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • znajomość KPI w Call Center.
Oferujemy:
  • stabilną pracę w największym portalu turystycznym w Polsce,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet szkoleń przygotowujących do pracy,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • miłą atmosferę pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach dynamicznie rozszerzającej swoje działania spółki,
  • lokalizację w Gdańska,
  • pakiet medyczny, ubezpieczanie grupowe oraz Kartę sportową Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    3 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...